logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl

  PR 26.10.2021, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-uruchamia-33.-serwis-lokalny-kalisz.wyborcza.pl,393545,artykul.html

Kalisz to stutysięczne miasto w Wielkopolsce – z bardzo bogatą historią i ambicjami. Spokojne, urokliwe, dumne z przeszłości i z wielkimi oczekiwaniami patrzące w przyszłość. Dla zespołu Wyborcza.pl to także jedno z miejsc, gdzie w latach 90. funkcjonowała znakomita redakcja, wspominana z ogromnym sentymentem.

- Bardzo się cieszę z naszego powrotu do Kalisza, to naprawdę świetne miejsce. Różni się od Poznania, ma swój wyjątkowy charakter i urok - mówi Paula Skalnicka-Kirpsza, redaktor naczelna „Wyborczej” w Poznaniu i szefowa kaliskiego serwisu. – Oczywiście, miasto cały czas jest obecne na łamach Wyborcza.pl i poznańskiej „Gazety Wyborczej”, ale teraz będziemy pisać o nim więcej i lepiej. Opowiadać historie ciekawe i dla mieszkańców Kalisza, i dla czytelników w całej Polsce. Przede wszystkim dzięki temu, że teraz mamy na miejscu korespondentów, którzy świetnie znają Kalisz, jego tajemnice i ambicje. Wiedzą, o czym rozmawiają mieszkańcy, co ich trapi, a co cieszy.  

Filarem kaliskiego zespołu Wyborcza.pl jest Agnieszka Walczak, dziennikarka z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach. Zaczynała w lokalnych rozgłośniach radiowych, później pracowała w telewizji i - w tym samym czasie – w lokalnej gazecie. Przez kilka lat była korespondentką TVN oraz TVP.

Uruchomieniu 33. serwisu Wyborcza.pl pod adresem Kalisz.wyborcza.pl towarzyszy akcja promocyjna pod hasłem „Gramy w Kaliszu”. To nawiązanie do słynnej kaliskiej Fabryki Fortepianów i Pianin Calisia, prowadzonej przez rodzinę Fibigerów. Choć fabryki już nie ma, wciąż jest żywa w pamięci mieszkańców miasta. O jej losach opowie jeden z reportaży przygotowywanych przez dziennikarzy „Wyborczej” na premierę serwisu. Czytelnicy dziennika – na jego tradycyjnych i cyfrowych łamach, w ramach cyklu publikacji o Kaliszu - będą mogli też przeczytać o odwiecznym sporze kaliszan i ostrowian oraz o planach utworzenia województwa środkowopolskiego. Dowiedzą się także, które miasto w Polsce jest tak naprawdę najstarsze.

Wyborcza.pl zagra w Kaliszu także dosłownie. 27 października, z okazji premiery nowego serwisu, na pl. św. Józefa 4 (przed siedzibą starostwa powiatowego) odbędzie się koncert dla mieszkańców miasta. Wystąpi pianista Tomasz Ratajczak, który zaprezentuje utwory jazzowe i tematy z filmów wraz z elementami muzyki polskiej. Początek o godz. 15:00.

Kalisz.wyborcza.pl to nowy, 33. serwis na Wyborcza.pl. Wcześniej ruszyły redakcje w Elblągu, Rybniku, Zakopanem, Koszalinie i Wałbrzychu.  

- W Polsce, jak niestety pokazują ostatnie tygodnie, coraz częściej stykamy się z propagandowym pseudodziennikarstwem, także w obszarze wiadomości lokalnych. Dlatego w „Wyborczej" konsekwentnie realizujemy nasz plan rozwoju i chcemy dostarczać niezależne wiadomości lokalne mieszkańcom kolejnych polskich miejscowości. Teraz z radością wracamy do Kalisza - drugiego pod względem liczby mieszkańców miasta Wielkopolski - komentuje Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i szef jej redakcji lokalnych.

Start strony Kalisz.wyborcza.pl wspiera także cały wachlarz działań promocyjnych. Kampania serwisu obejmie reklamy w radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych), a także działania niestandardowe, w tym krzyżówkę kaliską w aplikacji Krzyżówki Gazety Wyborczej oraz autopromocje na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika i na profilach dziennika m.in. na Facebooku i Instagramie. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764