logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl w pakiecie z Player.pl

  PR 10.07.2019, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Świetne dziennikarskie teksty „Gazety Wyborczej” oraz wyjątkowe programy, seriale i kanały na żywo – to specjalny pakiet przygotowany przez Wyborcza.pl we współpracy z player.pl. Od lipca do końca września br. czytelnicy dziennika przy zakupie subskrypcji elektronicznego wydania gazety zyskają również dostęp do najbardziej angażującego serwisu OTT w Polsce – player.pl. Oferta obejmuje m.in. artykuły, felietony i reportaże cenionych dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, a także najlepsze treści telewizyjne oraz czołowe kanały nadawcy – TVN, TTV i TVN7 – po raz pierwszy dostępne online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-w-pakiecie-z-player.pl,383185,artykul.html

Nowy pakiet, łączący prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” w wersji podstawowej oraz pakiet „Start” player.pl, dostępny jest na Wyborcza.pl w specjalnej cenie 19,90 zł za miesiąc. Każda z osób, która zdecyduje się na jego zamówienie na stronie http://multimedia.wyborcza.pl/player/, otrzyma dostęp do treści Wyborcza.pl oraz kod dostępu do player.pl.

- Pakiet Wyborcza.pl + player.pl może być perłą w koronie naszej cyfrowej oferty. Już wcześniej, kupując prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”, czytelnicy mieli dostęp do najlepszego polskiego dziennikarstwa, a także tekstów z 'Wall Street Journal' i 'New York Times'a' oraz europejskich gazet tworzących LENA (Leading European Newspaper Association - 'Die Welt', 'El Pais', 'Le Soir', 'La Repubblica', 'Le Figaro', 'Le Soir' i 'Tribune de Genève'). A teraz dodatkowo otrzymają najlepsze treści telewizyjne spod znaku TVN. To oferta nie do pobicia - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Subskrybenci pakietu będą mieć nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej” - m.in. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych poprzez przeglądarki internetowe oraz w aplikacji mobilnej. W ramach oferty można czytać też artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak „Duży Format”, „Magazyn Świąteczny” czy „Ale Historia”, a także ekskluzywne teksty dostępne wyłącznie dla prenumeratorów i materiały z archiwalnych numerów „Gazety Wyborczej”. Artykuły z wydań papierowych dziennika są dostępne na Wyborcza.pl często wcześniej niż w kiosku. Dużym atutem dla czytelników ich cyfrowych wersji jest możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania później, a także komentowania ich.

Odbiorcy oferty zyskują również dostęp do player.pl – serwisu z bogatą biblioteką kanałów na żywo oraz programów, filmów i seriali na żądanie. Z początkiem lipca br. pakiet „Start” wzbogacił się o trzy popularne kanały nadawcy: TVN, TTV i TVN7. Po raz pierwszy można te stacje śledzić legalnie w przestrzeni on-line. Dodatkowo, tylko użytkownicy player.pl mogą podczas wakacji obejrzeć przedpremierowo drugi sezon serialu „Pod powierzchnią”. Na antenie TVN emisja serialu planowana jest na jesień. Platforma na bieżąco uzupełnia portfolio o najnowsze produkcje na rynku, dając użytkownikom dostęp do najciekawszych tytułów na rynku. Więcej informacji na stronie: player.pl

- Pakiety łączone to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb użytkowników. Nasza oferta daje dostęp zarówno do wysokiej jakości treści publicystycznych „Gazety Wyborczej” oraz do najlepszej rozrywki w serwisie player.pl. Jest to innowacyjne i wyjątkowe połączenie na polskim rynku. Liczymy na to, że znajdzie ono wielu wiernych fanów – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Nową ofertę Wyborcza.pl promuje kampania z hasłem „Historie, które pragniesz poznać”, prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764