logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl w pakiecie z Player.pl

  PR 10.07.2019, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Świetne dziennikarskie teksty „Gazety Wyborczej” oraz wyjątkowe programy, seriale i kanały na żywo – to specjalny pakiet przygotowany przez Wyborcza.pl we współpracy z player.pl. Od lipca do końca września br. czytelnicy dziennika przy zakupie subskrypcji elektronicznego wydania gazety zyskają również dostęp do najbardziej angażującego serwisu OTT w Polsce – player.pl. Oferta obejmuje m.in. artykuły, felietony i reportaże cenionych dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, a także najlepsze treści telewizyjne oraz czołowe kanały nadawcy – TVN, TTV i TVN7 – po raz pierwszy dostępne online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-w-pakiecie-z-player.pl,383185,artykul.html

Nowy pakiet, łączący prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” w wersji podstawowej oraz pakiet „Start” player.pl, dostępny jest na Wyborcza.pl w specjalnej cenie 19,90 zł za miesiąc. Każda z osób, która zdecyduje się na jego zamówienie na stronie http://multimedia.wyborcza.pl/player/, otrzyma dostęp do treści Wyborcza.pl oraz kod dostępu do player.pl.

- Pakiet Wyborcza.pl + player.pl może być perłą w koronie naszej cyfrowej oferty. Już wcześniej, kupując prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”, czytelnicy mieli dostęp do najlepszego polskiego dziennikarstwa, a także tekstów z 'Wall Street Journal' i 'New York Times'a' oraz europejskich gazet tworzących LENA (Leading European Newspaper Association - 'Die Welt', 'El Pais', 'Le Soir', 'La Repubblica', 'Le Figaro', 'Le Soir' i 'Tribune de Genève'). A teraz dodatkowo otrzymają najlepsze treści telewizyjne spod znaku TVN. To oferta nie do pobicia - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Subskrybenci pakietu będą mieć nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej” - m.in. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych poprzez przeglądarki internetowe oraz w aplikacji mobilnej. W ramach oferty można czytać też artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak „Duży Format”, „Magazyn Świąteczny” czy „Ale Historia”, a także ekskluzywne teksty dostępne wyłącznie dla prenumeratorów i materiały z archiwalnych numerów „Gazety Wyborczej”. Artykuły z wydań papierowych dziennika są dostępne na Wyborcza.pl często wcześniej niż w kiosku. Dużym atutem dla czytelników ich cyfrowych wersji jest możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania później, a także komentowania ich.

Odbiorcy oferty zyskują również dostęp do player.pl – serwisu z bogatą biblioteką kanałów na żywo oraz programów, filmów i seriali na żądanie. Z początkiem lipca br. pakiet „Start” wzbogacił się o trzy popularne kanały nadawcy: TVN, TTV i TVN7. Po raz pierwszy można te stacje śledzić legalnie w przestrzeni on-line. Dodatkowo, tylko użytkownicy player.pl mogą podczas wakacji obejrzeć przedpremierowo drugi sezon serialu „Pod powierzchnią”. Na antenie TVN emisja serialu planowana jest na jesień. Platforma na bieżąco uzupełnia portfolio o najnowsze produkcje na rynku, dając użytkownikom dostęp do najciekawszych tytułów na rynku. Więcej informacji na stronie: player.pl

- Pakiety łączone to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb użytkowników. Nasza oferta daje dostęp zarówno do wysokiej jakości treści publicystycznych „Gazety Wyborczej” oraz do najlepszej rozrywki w serwisie player.pl. Jest to innowacyjne i wyjątkowe połączenie na polskim rynku. Liczymy na to, że znajdzie ono wielu wiernych fanów – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Nową ofertę Wyborcza.pl promuje kampania z hasłem „Historie, które pragniesz poznać”, prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764