logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl w wygodniejszej dla czytelników wersji

  PR 13.06.2022, przeczytano 451 razy

Jeszcze większy komfort czytania, ekspercki wybór treści i bogactwo tematów - to najważniejsze cechy nowej Wyborcza.pl. Od poniedziałku, 13 czerwca 2022 r. serwis internetowy „Wyborczej” - w standardowej i mobilnej wersji - dostępny jest w odmienionej odsłonie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-w-wygodniejszej-dla-czytelnikow-wersji,396252,artykul.html

W poniedziałek, 13 czerwca swoją premierę miała Wyborcza.pl w zupełnie nowej - atrakcyjniejszej wizualnie i bardziej intuicyjnej wersji. Dzięki setkom godzin pracy programistów, grafików, specjalistów UX, redaktorów oraz innych ekspertów serwis stał się jeszcze wygodniejszym i bardziej przyjaznym miejscem do czytania.   

- Projektując zmiany graficzne, kierowaliśmy się potrzebami naszych prenumeratorów. Nowy serwis ułatwi nam wyeksponowanie szerokiej palety tematów i form dziennikarskich - od politycznych śledztw, reportaży i wywiadów, po przyrodę, psychologię, ekonomię i kulturę. Codziennie można będzie zobaczyć u nas zdjęcia wybitnych fotoreporterów, posłuchać podcastów i rozwiązać quizy. Nową Wyborcza.pl z pewnością wyróżni też staranny wybór treści, o który zadbają najlepsi redaktorzy w Polsce - wyjaśnia Aleksandra Sobczak, wicenaczelna i szefowa Wyborcza.pl. - W dobie fake newsów i tekstów marnej jakości tworzymy serwis, który zawsze ma sprawdzone informacje, nagradzane reportaże, praktyczne porady, dziennikarstwo najwyższej jakości.   

Jak podkreśla Tomasz Tomalik, szef działu UX - Nowa Wyborcza to nie tylko nowy styl wizualny. Uprościliśmy architekturę strony głównej, poprawiliśmy czytelność stron artykułowych. Nowy Design System wraz z gruntowną przebudową w warstwie technologicznej pozwolą nam szybciej wprowadzać nowe funkcjonalności i lepiej odpowiadać na potrzeby naszych czytelników i czytelniczek.  

Za sprawą nowych rozwiązań użytkownicy Wyborcza.pl w jeszcze wygodniejszy sposób mogą poruszać się po stronie, szybko odnajdując ciekawe dla nich informacje. Przy wielu tekstach, poza samym tytułem, przeczytają wstęp, który wprowadza w temat artykułu. Dzięki temu szybko zdecydują, czy chcą czytać dalej ,czy poszukać innej publikacji. Ci, którzy mają swoją ulubioną autorkę lub autora, mogą też dużo łatwiej znaleźć i przeczytać inne teksty tej osoby. Wystarczy kliknąć w imię, nazwisko bądź zdjęcie przy tekście, by przejść do strony danego autora czy autorki, na której dostępna jest notka biograficzna oraz cała baza tekstów. Inny jest też widok schowka, który obecnie przypomina o tekstach zachowanych na później.   

Ważną zmianą jest nowy sposób pokazywania zdjęć w galeriach i ich przeglądania. Dzięki niemu nagradzane fotografie najlepszych fotoreporterów są tylko o jedno kliknięcie od użytkownika i można obejrzeć je w jednym miejscu. - Nowa Wyborcza.pl jest przeciwieństwem trendu polegającego na atakowaniu czytelnika nadmiarem wizualnych bodźców. Ograniczona liczba zdjęć spowoduje, że te, które pokażemy na stronie, będą bardziej zauważalne. To pozwoli docenić ich reporterskie czy artystyczne walory - mówi Marcin Ręczmin, szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl.  

Nową odsłonę Wyborcza.pl - w nawiązaniu do najnowszych trendów w projektowaniu stron internetowych tytułów prasowych - przygotował zespół „Gazety Wyborczej” wspierany przez ekspertów zewnętrznych, m.in. Jacka Utkę, który wcześniej zaprojektował wydanie tradycyjne „Wyborczej”. Za warstwę UX/UI projektu odpowiadała agencja Artegence wraz z działem rozwoju produktu i IT Wyborcza.pl.  

Wraz z premierą nowej Wyborcza.pl nastąpiły też zmiany na stronie z ofertą „Gazety Wyborczej” dla reklamodawców - w serwisie Grupy Wyborcza wyborcza.pl/reklama. Bogate i unikalne portfolio rozwiązań „Wyborczej” i Wyborcza.pl prezentowane jest w nim za pomocą atrakcyjnych case studies - przykładów realizacji działań promocyjno-sprzedażowych, które Grupa Wyborcza z powodzeniem prowadzi od wielu lat. Oprócz tego serwis jest także miejscem, w którym zespół Grupy Wyborcza dzieli się z rynkiem ekspercką wiedzą na tematy reklamowe.

Zmianom na Wyborcza.pl towarzyszy kampania promocyjna serwisu. Reklamy Wyborcza.pl z hasłem „Piszemy o tym, co ma znaczenie” można zobaczyć w internecie (sieć Google, Facebook, serwisy Wyborcza.pl), prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS), a także usłyszeć w radiu. Działania zaplanował i realizuje dział marketingu „Gazety Wyborczej”.  

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec marca 2022 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła 290 tys.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu
Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże transmisje najważniejszych wydarzeń w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 oraz w kanałach okazjonalnych Eurosport 3-9 i Eurosporcie 4K, dostępnych u niektórych operatorów.
Nowe rubryki i felietonistki w „Wysokich Obcasach Extra”
Już jutro – w czwartek, 18 kwietnia br. w sprzedaży dostępne będzie odświeżone wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, w którym czytelniczki i czytelnicy znajdą nowe rubryki i teksty nowych felietonistek – Katarzyny Kucewicz i Carrie z Mokotowa. Tematem numeru są sekrety rodzinne, a gwiazdą okładki – aktorka Reese...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764