logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl z naukowym cyklem redakcyjnym „Świat Nauki”

  PR 25.11.2021, przeczytano 141 razy

Dziś, 25 listopada 2021 r. na stronie głównej Wyborcza.pl pojawił się nowy cykl redakcyjny „Świat Nauki”. W jego ramach prezentowane będą m.in. wywiady i felietony naukowe specjalistów z różnych dziedzin wiedzy oraz tłumaczenia popularnonaukowych tekstów „The New York Times” czy The Conversation. Częścią projektu jest również nowa seria Wyborcza.pl „Polscy naukowcy donoszą”, której celem jest promowanie osiągnięć polskich naukowców.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-z-naukowym-cyklem-redakcyjnym-_swiat-nauki_,393887,artykul.html

Redakcja Wyborcza.pl uruchomiła nowy cykl redakcyjny „Świat Nauki”, w ramach którego prezentowane będą aktualności z różnych dziedzin nauki, tłumaczenia popularnonaukowych tekstów „The New York Times” czy The Conversation oraz felietony naukowe i wywiady ze specjalistami z danego obszaru wiedzy. W ramach projektu ukazywać się będzie też seria publikacji „Polscy naukowcy donoszą”, promująca polską nauki. Redakcja „Wyborczej” zwraca się w ten sposób do profesorów, doktorów i asystentów, żeby opowiedzieli o swoich najnowszych dokonaniach, odkryciach, eksperymentach i wynalazkach zmieniających świat. Teksty ukazujące się w ramach projektu można znaleźć tutaj.  

Zespół „Wyborczej” zachęca też wszystkich czytelników i czytelniczki, którzy pracują naukowo, aby zgłaszali się do współtworzenia cyklu, pisząc na adres: naukagw@agora.pl.

– Widzimy, że nasi prenumeratorzy cyfrowi są bardzo zainteresowani pogłębianiem wiedzy naukowej – z ich k​omentarzy i listów wiemy, że wielu z nich pracuje naukowo, podobnie wiele osób czyta artykuły o nauce dla własnego rozwoju. Odpowiadanie na ich potrzeby nie jest jednak jedynym celem tego cyklu. W polskiej nauce dzieje się dużo ciekawych rzeczy, ale niestety jest to bardzo słabo wypromowane i brak o tym informacji. Chcemy użyć siły „Wyborczej”, żeby to zmienić – mówi Aleksandra Sobczak, szefowa Wyborcza.pl i zastępczyni redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.  

Nowy projekt opiera się na publikacjach w sekcji „Tylko na Wyborcza.pl – Świat Nauki” oraz „Polscy naukowcy donoszą” na stronie głównej Wyborcza.pl oraz w dziale Nauka i Tylko Zdrowie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764