logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty

  PR 23.07.2019, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat tworzą ludzie", promującej tematy ekologiczne, w ramach której dostępna jest także oferta prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-z-newsletterem-eko-i-oferta-prenumeraty,383344,artykul.html

Do bogatej oferty tekstów i projektów "Gazety Wyborczej" poświęconych ekologii dołączył w lipcu br. nowy newsletter ekologiczny. Cotygodniowy przegląd najważniejszych tekstów o ekologii będą prowadzić autorzy dziennika specjalizujący się w ochronie środowiska, m.in. Adam Wajrak, Dominika Wantuch, Monika Waluś, Aleksander Gurgul i Michał Olszewski. - Każdy z nich zajmuje się inną tematyką i każdy ma inną wrażliwość. Dzięki temu będziemy pokazywać dramatyczny stan środowiska z różnych stron - tłumaczy Mateusz Szaniewski, kierownik marketingu subskrypcji Wyborcza.pl.

W pierwszym newsletterze, który został wysłany w piątek, 19 lipca br., Adam Wajrak opowiadał m.in. o projekcie "Siostry Rzeki" - niezwykłym rejsie aktywistek z Krakowa, które zwracają uwagę na bardzo niski poziom wody w polskich rzekach. Do tekstu Wajraka puentę dopisała polska rzeczywistość - galar aktywistek utknął na tamie we Włocławku.

- Dla "Wyborczej" szeroko rozumiana ekologia jest jednym z najważniejszych tematów w całej historii gazety. To temat ponad podziałami politycznymi. Potwierdzają to sygnały płynące od naszych czytelników, którzy wyraźnie upominają się o większą obecność relacji o kryzysie klimatycznym, odpadach, smogu czy suszy. Newsletter ma im pomóc w sprawnym odnajdywaniu tych treści - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Jednocześnie zespół "Gazety Wyborczej" zachęca wszystkich do dołączenia do grona cyfrowych prenumeratorów i skorzystania ze specjalnej oferty subskrypcyjnej pod hasłem "Klimat tworzą ludzie". - Chcemy pokazać, że zmiany klimatyczne, które teraz obserwujemy, nie dzieją się same z siebie. Każdy z nas ma na nie wpływ. Pozytywnych i negatywnych bohaterów opisujemy w naszych serwisach codziennie - dodaje Mateusz Szaniewski.

"Gazeta Wyborcza" coraz więcej uwagi poświęca tematom związanym z ekologią i kryzysem klimatycznym. Na początku 2019 r. ruszył projekt "Wyborcza na zielono" - we wszystkich sekcjach dziennika ukazują się teksty poświęcone m.in. błyskawicznie postępującym zmianom klimatycznym w Polsce. W czerwcu we wszystkich wydaniach lokalnych i ogólnopolskim ukazał się obszerny "Raport o wodzie", dokumentujący dramatyczną sytuację hydrologiczną w kraju. Dziennikarze "Gazety Wyborczej" opisują też politykę węglową, gospodarkę odpadami i rozwiązania antysmogowe. Więcej na: wyborcza.pl

Wiosną swoją akcję "Szanuję, nie marnuję" rozpoczęły także "Wysokie Obcasy", które poprzez cykl artykułów inspirują czytelników do zmiany prostych codziennych nawyków i świadomego kupowania w duchu idei less waste. Więcej na: wysokieobcasy.pl/akcje-specjalne

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764