logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl zaprasza studentów na płatny staż w ramach akcji „Masz staż

  PR 18.11.2021, przeczytano 483 razy

Wyborcza.pl po raz kolejny organizuje program stażowy, w którym do wygrania jest miesięczny płatny staż m.in. w redakcji „Wysokich Obcasów", wybranego serwisu lokalnego Wyborcza.pl, dziale SEO, Foto lub marketingu. W akcji mogą wziąć udział studenci już ponad 30 polskich uczelni współpracujących z „Gazetą Wyborczą", aplikując do programu i przesyłając zadania konkursowe do 30 grudnia br. Dziewiątkę stażystów wyłonionych przez zespół Wyborcza.pl poznamy w lutym 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-zaprasza-studentow-na-platny-staz-w-ramach-akcji-_masz-staz,393811,artykul.html

Udział w akcji „Masz staż" to wyjątkowa okazja, by zobaczyć, jak na co dzień pracuje zespół największej opiniotwórczej gazety w kraju. Studenci, którzy wygrają staż Wyborcza.pl, mają szansę zdobyć cenne zawodowe szlify pod okiem najbardziej doświadczonych dziennikarzy i specjalistów.

Każdy ze stażystów będzie mieć opiekuna, przydzielającego zadania i pomagającego w codziennej pracy. Na zakończenie miesięcznej współpracy wszyscy otrzymają certyfikat i referencje, a niektórzy nawet możliwość przedłużenia stażu lub zatrudnienia w Wyborcza.pl.

Jak wygrać staż w Wyborcza.pl? W akcji mogą wziąć udział studenci uczelni partnerskich projektu - obecnie jest już ich ponad 30. To m.in. Uniwersytet Wrocławski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Uniwersytet Warszawski i Collegium Civitas w Warszawie.

Kolejnym krokiem jest aktywacja subskrypcji Wyborcza.pl, a następnie wybór miejsca stażu. W obecnej edycji projektu studentów zapraszają do swoich zespołów redakcje „Wysokich Obcasów", serwisu lokalnego Wyborcza.pl, działu Gospodarka i BIQdata, a także działów SEO, UX, sprzedaży i projektów specjalnych, Foto oraz marketingu.

Aplikujący do wybranych zespołów muszą wykonać zadanie konkursowe, np. napisać tekst dziennikarski albo przygotować materiał fotograficzny, a gotową pracę przesłać do 30 grudnia 2021 r. na adres: maszstaz[at]wyborcza.pl.

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń jury konkursowe wybierze najlepsze prace. Wyniki zostaną opublikowane 15 lutego 2022 r.

W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich lat i kierunków studiów, którzy nie ukończyli 30. roku życia. Autorzy najlepszych zgłoszeń zostaną przyjęci na płatny staż w dogodnym dla nich terminie, wiosną i latem 2022 r.

Studenci mogą skorzystać ze specjalnej oferty prenumeraty cyfrowej „Wyborczej" - można aktywować ją na specjalnej poświęconej temu stronie uczelni i cieszyć się dostępem do wiarygodnego źródła informacji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764