logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl: Nowa odsłona

  PR 17.10.2016, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Od niedzieli, 16 października br., Wyborcza.pl działa w nowej wersji. Najnowsza odsłona Wyborcza.pl zapewnia szybkość ładowania się strony, przejrzystość układu treści i szerokie ujęcie opisywanych zagadnień. Zmiany ułatwiają też lekturę dłuższych tekstów urozmaiconych bogatymi materiałami audiowizualnymi, grafikami i komentarzami z mediów społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl%3A-nowa-odslona,30265,artykul.html

16 października br. strona główna Wyborcza.pl oraz strony artykułowe serwisu zyskały nowy kształt. Strona główna Wyborcza.pl została podzielona na 3 kolumny. Główna - środkowa kolumna zawiera 8 podstawowych sekcji, z których najistotniejszą jest wybór najważniejszych informacji z kraju i ze świata przygotowywanych cały dzień przez wszystkie zespoły redakcyjne "Gazety Wyborczej".

Ważnymi sekcjami na Wyborcza.pl są też informacje poświęcone stylowi życia, współtworzone m.in. przez redakcje tygodników "Gazety Wyborczej" takich, jak: "Duży Format", "Magazyn Świąteczny", "Ale Historia" i "Co jest Grane24" oraz treści lokalne redagowane przez zespoły dziennika z całej Polski - w nowej odsłonie serwisu zyskały one zdecydowanie lepszą ekspozycję. Swoje miejsca mają też tematyka gospodarcza, sportowa oraz kulturalna, a ostatnią sekcją jest przejrzysty indeks wszystkich działów, ułatwiający poruszanie się po serwisie.

Prawa kolumna na nowej stronie głównej Wyborcza.pl to wyraźnie wydzielona od informacji z kraju i ze świata sekcja z opiniami i komentarzami. Natomiast lewą kolumnę wypełniają listy od czytelników i internautów oraz informacje o istotnych wydarzeniach i akcjach społecznych wspieranych lub inicjowanych przez "Gazetę Wyborczą".

Nowy układ strony głównej Wyborcza.pl podkreśla różnorodność i bogactwo treści tworzonych przez redakcję dziennika oraz pozwala na ich lepszą ekspozycję. Dużo mocniej niż do tej pory akcentuje tematy związane ze stylem życia oraz porady praktyczne. Ponadto, wszystkie teksty prezentowane na stronach artykułowych są wzbogacone atrakcyjnymi materiałami dodatkowymi - w serwisie dostępnych jest dużo więcej zdjęć, grafik i infografik, które pomagają przekazać informacje. Szczególną ekspozycję na nowej stronie zyskały materiały wideo przygotowywane przez zespół Wyborcza.pl, które będą emitowane zgodnie z cyklem porannym, popołudniowym i wieczornym.

- Wyborcza.pl po zmianach to nowoczesny serwis internetowy szybko i sprawnie działającej redakcji prasowej, czytelny i łatwy w nawigacji. Zastosowana w nim technologia RWD gwarantuje poprawne i szybkie wyświetlanie się strony na wszystkich urządzeniach, z których korzystają nasi odbiorcy. W jego codziennej aktualizacji będziemy częściej wykorzystywać narzędzia big data, rekomendując czytelnikom kolejne artykuły na podstawie historii ich lektury, a dodatkowo zdecydowaliśmy się zrezygnować z inwazyjnych form promocji nielubianych przez internautów - mówi Roman Imielski, szef redakcji Wyborcza.pl.

Rezultatem zaawansowanych prac nad nową odsłoną serwisu Wyborcza.pl jest również istotne zwiększenie prędkości ładowania strony. Wprowadzenie nowej formy prezentowania treści na stronach artykułowych i stronie głównej było możliwe dzięki zastosowaniu nowego edytora do tworzenia treści - autorskiego projektu zespołu technologii w Agorze S.A., który pozwala w szybki sposób tworzyć treści multimedialne i w znaczący sposób usprawnia pracę redakcji.

Źródło: Agora S.A.

wyborcza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764