logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborczy poranek Radia Tok FM, portalu Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”

  PR 10.07.2020, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz „Gazeta Wyborcza” połączą siły w poniedziałkowy poranek, 13 lipca br. - tuż po drugiej turze wyborów prezydenckich, żeby zaprezentować słuchaczom i czytelnikom najciekawsze polityczne dyskusje oraz analizy i komentarze do wyników głosowania. Program, który będzie można oglądać w wersji wideo już od godz. 7:00, poprowadzą Karolina Lewicka, Dominika Wielowieyska, Łukasz Kijek i Maciej Głogowski oraz Roman Imielski, Dorota Roman i Mikołaj Chrzan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborczy-poranek-radia-tok-fm%2C-portalu-gazeta.pl-i-_gazety-wyborczej_,387733,artykul.html

Już od godz. 7.00 na głównej stronie portalu Tokfm.pl i Gazeta.pl oraz w serwisie Wyborcza.pl będzie można poznać opinie ekspertów i ekspertek na temat wyników wyborów prezydenckich z 12 lipca br. oraz usłyszeć komentarze z pierwszej ręki od zaangażowanych w kampanię polityków. Forma poranka jest wyjątkowa -  program  realizowany będzie w wersji wideo w studiach: radiowych TOK FM oraz internetowych Gazeta.pl i Wyborcza.pl.

Poranek poprowadzą czołowi dziennikarze i komentatorzy: Karolina Lewicka i Maciej Głogowski (Radio TOK FM), Dominika Wielowieyska (“Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM), Łukasz Kijek (Gazeta.pl), jak również Dorota Roman (wydawca redakcji wideo „Gazety Wyborczej”), Mikołaj Chrzan (zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych) oraz Roman Imielski (zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef działu Kraj). Wśród ich gości znajdą się znani politycy, eksperci i publicyści, a rozmowy będą uzupełniać m.in. najświeższe dane dotyczące wyborów, materiały filmowe ze sztabów wyborczych i przemówienia partyjnych liderów, czy analizy wyników i komentarze do rezultatów głosowania z perspektywy miast i regionów, od wschodu do zachodu Polski.

- Przed nami nie tylko gorący wieczór polityczny, ale jeszcze bardziej ekscytujący poranek z wyczekiwaniem na najnowsze komunikaty z PKW. Emocji na pewno nie zabraknie, a wspólny poranek trzech redakcji zapewni użytkownikom najnowsze informacje, pogłębione analizy i komentarze. Zapraszamy od samego świtu - twierdzi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

- To historyczne wybory, które zdecydują o przyszłości Polski. Chcemy, by nasi czytelnicy i słuchacze byli w tej sprawie jak najlepiej poinformowani, by nie umknęła im żadna ważna informacja i analiza  - mówi Roman Imielski, zastępca redaktora naczelnego i szef działu Kraj  „Gazety Wyborczej”.

- Pierwszy raz w historii trzy media Agory stworzą jeden wspólny program internetowy live, który potrwa aż pięć godzin. Można go będzie naprzemiennie słuchać i oglądać np. w samochodzie jadąc do pracy, a potem kontynuować oglądając na monitorze laptopa. Albo np. tylko w komórce gdzie, znów po raz pierwszy, obraz będzie pokazywany w formacie wertykalnym - dodaje Piotr Zorć, zastępca redaktor naczelnej Radia TOK FM.

Wyborczy wideoporanek Radia TOK FM, portalu  Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej” będzie można śledzić na stronach głównych Tokfm.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl, a także w mediach społecznościowych.

Wspólny projekt redakcji Radia TOK FM, Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”  jest promowany w serwisach portalu Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisie Wyborcza.pl w mediach społecznościowych, na antenie Radia TOK FM i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764