logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborowa Pernod Ricard – nowy Dyrektor Marketingu

  PR 01.10.2019, przeczytano 385 razy

We wrześniu stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard objął Craig van Niekerk, który dotychczas sprawował funkcję Dyrektora Marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborowa-pernod-ricard-%E2%80%93-nowy-dyrektor-marketingu,384162,artykul.html

Craig van Niekerk z dniem 1 września 2019 roku objął stanowiska Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard. Craig będzie podlegał Fabrice’owi Audan, Prezesowi Zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe i będzie także członkiem Zarządu Pernod Ricard Central Europe.

Nowy Dyrektor Marketingu, Craig van Niekerk, będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowa Pernod Ricard.

- Polski rynek alkoholi jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż dynamicznie się rozwija. Marki należące do Wyborowa Pernod Ricard mają na nim ugruntowaną pozycję, szczególnie dzięki polskim wódkom, które  cieszą się popularnością na całym świecie i są jednym z głównych towarów eksportowych. Od wielu lat śledzę zmiany na tutejszym rynku i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania – mówi Craig van Niekerk.

Craig van Niekerk ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w marketingu marek, jak i marketingu sponsorskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla wiodących na świecie marek z koncernu Coca-Cola oraz projektów sponsorskich jak m.in. FIFA World Cup.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764