logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborowa Pernod Ricard rusza z kampanią stażową

  PR 09.05.2022, przeczytano 228 razy

Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią promującą nową odsłonę programu stażowego – w tym roku pod hasłem „Za dobrą karierę!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborowa-pernod-ricard-rusza-z-kampania-stazowa,395750,artykul.html

Wyborowa Pernod Ricard oferuje płatne staże w takich działach jak: marketing, sprzedaż, HR, finanse czy produkcja. Stażystki i stażyści poszukiwani są do wszystkich trzech lokalizacji firmy – w Warszawie, Poznaniu i Zielonej Górze.

Tegoroczna, już ósma edycja programu stażowego ma nieco inny charakter niż w latach ubiegłych. Dotychczasowe hasło „Dobry start procentuje” zostało zastąpione nowym „Za dobrą karierę!”. Kampania promująca staże koncentruje się wokół działań związanych ze zrównoważonym rozwojem i wspierana będzie działaniami w social mediach – na Facebooku oraz Instagramie.

- Na rynek pracy stopniowo wkracza generacja Z – ludzie młodzi, dla których przyszłość naszej planety nie jest obojętna. Dlatego zdecydowaliśmy, aby w naszej tegorocznej kampanii stażowej położyć nacisk na to, co jest dla młodych ludzi ważne i co jednocześnie znajduje się w DNA naszej firmy: odpowiedzialność, podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zrównoważony rozwój i przede wszystkim „dobry klimat” panujący w naszej firmie - mówi Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard

Co więcej, każda z osób uczestniczących w tegorocznym płatnym stażu zdobędzie wiedzę i doświadczenie, ale co równie ważne, będzie miała możliwość wzięcia udziału w jednym z wielu projektów Wyborowa Pernod Ricard realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Na staż można aplikować za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.zadobrakariere.pl Aplikacje można przesyłać do 27 maja.

Za kreację i obsługę tegorocznej kampanii odpowiada agencja Uszka, specjalizująca się w działaniach employer brandingowych.

Źródło: Wyborowa S.A.

www.wyborowa-pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764