logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wyborowa zachęca do pozostania w domu i rozdaje kody Cda.pl

  PR 04.05.2020, przeczytano 1291 razy
ilustracja

Wyborowa - marka należąca do koncernu Pernod Ricard wraz z agencją VMLY&R zachęca do odpowiedzialnego spędzania czasu w trakcie kwarantanny i oferuje możliwość obejrzenia filmowych seansów w domowym zaciszu. Akcji promocyjnej towarzyszą transmisje live. W puli nagród jest 990 kodów umożliwiających miesięczny dostęp Premium do platformy CDA.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wyborowa-zacheca-do-pozostania-w-domu-i-rozdaje-kody-cda.pl,386857,artykul.html

Wyborowa ambasadorem bezkontaktowych spotkań

Okres kwarantanny to duże wyzwanie dla Polaków. Jako społeczeństwo uwielbiamy spotkania i wspólne celebrowanie wielu chwil. Wyborowa, która dotychczas zachęcała konsumentów platformą komunikacji "Spotkajmy się", której misja bazuje na umożliwianiu ludziom spotykanie się i dzielenie chwilami - dziś reaguje na nową sytuację. Wspiera ideę pozostania w domu i spotkań wyłącznie online.

Na żywo z Wyborową

"Spotkanie zawsze znajdzie drogę" - zgodnie z tą ideą marka wyszła na przeciw potrzebom swoich konsumentów, organizując dwie transmisje na żywo. Pierwsza, promowana była hasłem "Zostań w domu i spotkajmy się w Muzeum Polskiej Wódki". Stream odbył się w dwóch miejscach jednocześnie. W rolę prowadzącego wcielił się Maciej Starosolski - Global Polish Vodka Ambasador w Wyborowa Pernod Ricard, a gościem specjalnym została Adriana Marczewska - prowadząca program "Ślinotok" w Kuchnia+, szefowa kuchni, uczestniczka 4 edycji "Top Chef Polska". Podczas transmisji, widzowie mieli za zadanie odpowiedzieć poprawnie na pytania prowadzącego. Drugie spotkanie z Adrianą i Maciejem odbyło się w duchu idei "zero waste", a prowadzący podzielili się inspiracjami i odpowiedzieli na pytanie: Jak ograniczyć wyjścia do sklepu i przygotować danie oraz drinka ze składników, które akurat mamy w lodówce?

Podczas transmisji widzowie mieli szansę wygrać kody dostępu do wersji Premium platformy CDA.pl na 6 lub 12 miesięcy.

900 kodów w Leads Ads

Za pomocą mechanizmu Leads Ads na Facebooku marka zadaje pytanie: "Jak dbasz o kontakt z przyjaciółmi bez wychodzenia z domu?". Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami do portalu CDA.pl dla siebie i swoich znajomych. W puli nagród znajduje się łącznie 900 kodów, umożliwiających 30-dniowy dostęp do CDA.pl Premium. Codziennie przez 30 dni, 10 osób ma szansę wygrać 3 kody dostępu do serwisu.

Konkurs trwa do 13 maja 2020 roku.

Akcja promocyjna obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych marki. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VMLY&R Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764