logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybory prezydenckie w Wirtualnej Polsce

  PR 26.06.2020, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

WP przygotowuje dwa programy wyborcze. „Wieczór Wyborczy” rozpocznie się w niedzielę, 28 czerwca o godz. 20:50. Gospodarze programu porozmawiają z politykami i ekspertami, sześciu reporterów przedstawi relacje z najważniejszych sztabów. „Poranek Powyborczy” zaplanowano na godz. 8:00 kolejnego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybory-prezydenckie-w-wirtualnej-polsce,387558,artykul.html

„Wieczór Wyborczy” ruszy 28 czerwca o godzinie 20:50 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Program potrwa ok. dwóch godzin, pierwsze 45 minut zostanie wyemitowane również w Telewizji WP. Gospodarzami studia wyborczego będą Marek Kacprzak i Mateusz Ratajczak, komentarze i analizy zbiorą Agnieszka Kopacz i Sebastian Ogórek. Prowadzący w studiu przedstawią wyniki sondażowe, będą łączyć się z reporterami w sześciu najważniejszych sztabach. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Aleksander Kwaśniewski, prof. Antoni Dudek, prof. Renata Mieńkowska-Norkiene, Jacek Żakowski, Marcin Makowski, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Leszek Miller.

„Poranek Powyborczy” rozpocznie się 29 czerwca o godzinie 8:00 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Bronisław Komorowski, prof. Anna Materska-Sosnowska, prof. Marek Migalski, Borys Budka, Jarosław Gowin, prof. Witold Orłowski i Ilona Łepkowska. Program potrwa ok. półtorej godziny.

– Kampanie wyborcze kandydatów są coraz bardziej istotne w świecie online. Podobnie, Wieczór Wyborczy i Poranek Powyborczy są dla nas jednymi z najważniejszych programów przygotowywanych w ciągu roku. W formule stawiamy na interaktywność, pogłębione analizy i znakomitych komentatorów polskiej sceny politycznej – mówi Piotr Mieśnik, p.o. redaktora naczelnego WP.

– Mamy najnowocześniejsze studio w polskim internecie. Przygotowujemy w nim cykliczne projekty redakcyjne, jak również produkcje na zamówienie. Poprzednie programy podsumowujące wybory parlamentarne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem widzów. Odtworzyło je 10,2 mln użytkowników – mówi Jacek Amsterdamski, dyrektor video w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska przed wyborami uruchomi w swoich serwisach kampanię edukacyjną na temat zasad bezpiecznego głosowania. Artykuły, bannery i wideoporadnik przypomną Polakom m.in. o konieczności założenia maseczki w lokalach wyborczych. Przez cały weekend wyborczy obok logotypu WP znajdzie się hasło „Głosuj bezpiecznie”.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764