logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Wybrane drukarki w cenie bez VAT

Strona 2/3  1 2 3

| 08.11.2018 10:11

co obraźliwego było w mojej wypowiedzi?
i który kapuś doniósł, że mu się ona nie podoba?

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 393
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.47.10.XXX

| 08.11.2018 10:11

RobertoS232, 2018-11-07 23:12
KARAS67, 2018-11-05 20:27
"rabat do 23%" - czyli 1% rabatu też się łapie pod to


Wygląda na to że więcej niż 1%. Konkretnie tak to wygląda: https://www.integart.com.pl/file/uploads/pdf/wybrane_drukarki_w_cenie_bez_vat_ulotka.pdf

Nooo i nie można tak od razu? Tylko jakieś podchody w zbieranie danych.

Swoją drogą to co to za ploter w tym P&C?

brak ikonki
+ + + + +

Gůrny Ślůnsk
wiadomości: 575
w Signs.pl od 08.03.2014
IP: 91.214.52.XXX

| 08.11.2018 11:11

tom-ldz, 2018-11-08 10:08
co obraźliwego było w mojej wypowiedzi?
i który kapuś doniósł, że mu się ona nie podoba?


Pomyśl. To nie boli - w przeciwieństwie do kpin.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Kraków
Małopolskie
wiadomości: 8228
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.14.XXX

| 08.11.2018 18:11

i wszystko jasne...
ale dobrze chociaż, że wcześniej wyszło szydło z wora, bo się tak dobrze składa, że muszę w najbliższym czasie jedną maszynę wymienić i m.in. na latexa patrzyłem. Nauczyłem się jednak, że trzeba patrzeć nie tylko na maszynę i cenę, ale ogólnie na współpracę z dystrybutorem. A jak ktoś zamiast dyskutować woli "uprzejmie donosić" to sorry, ale ja takich podmiotów nie szanuję.

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 393
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.47.33.XXX

| 08.11.2018 21:11

Szczere wyznanie o deficycie szacunku brzmi nieźle, ale może okazać się nie do końca rozsądne zważywszy na Twoje plany zakupowe.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Kraków
Małopolskie
wiadomości: 8228
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.14.XXX

| 13.11.2018 06:11

Jeśli dystrybutor po takim wpisie "strzeli focha" to kiepsko to świadczy o dystrybutorze.
tym bardziej, że najwyraźniej dystrybutor stosuje "zasady Kalego". zadzwonił jakiś czas temu do mnie znajomy z forum, który razem ze mną w 2004 kupował Mutoha Spitfire do swojej firmy. i po latach chciał wymienić ploter na nowy - dzwoni po poradę bo nie wie czy latex czy solvent. mówię mu, żeby zrobił testy na obu technologiach z uwzględnieniem tego na czym mu najbardziej zależy - aple (bo drukuje stoiska targowe) i żeby policzył realnie koszty. Kolega potestował, policzył i kupił Epsona - dzwoni do mnie handlowiec z pretensjami że mu klientów kradnę na latex. ale jak wciskają latexy firmom targowym z mojej okolicy to mi chleba nie zabierają

@redakacja - chyba tak szedł potem wątek bo brakuje w sumie tylko dwóch moich wpisów, czyli po tym już tylko jednego.

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Polska
wiadomości: 1098
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 79.188.20.XXX

| 13.11.2018 11:11

Dodajmy w takim razie także i naszą odpowiedź, która znikła wraz z piątkową katastrofą forum, a sprowadzała się do tego, że kolega pozwolił sobie na kpiny z firmy i pracujących w niej ludzi nie mając zielonego pojęcia czy jego podejrzenia o "skarżenie" mają jakiekolwiek podstawy. Miał rację w jednym - taka dezynwoltura to przejaw braku szacunku, którego ma prawo oczekiwać każdy - tak klient jak i dostawca. Ewentualne omijanie klientów traktujących w ten sposób ludzi i potencjalnych partnerów biznesowych nie jest żadnym "fochem", ale całkiem racjonalną taktyką pozwalającą unikać kłopotów i ułożyć sobie poprawne relacje z klientelą.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Kraków
Małopolskie
wiadomości: 8228
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.131.XXX

| 13.11.2018 13:11

@ redakcja - trochę inaczej to szło ale wrzucam drugi zgubiony post z odpowiedzią

a szło to mniej więcej tak: Moim skromnym zdaniem budowanie relacji z klientem kończy się po sprzedaży latexu użytkownikowi - gdyż z relacji partnerskiej robi się "niewolnictwo": musisz kupować nasze tusze, nasze głowice, nasze materiały konserwacyjne jeśli chcesz drukować; zamienniki owszem pojawiają się ale i ciągle znikają - brakuje stabilnej dystrybucji w Europie o Polsce już nie wspomnę. Prawdziwe relacje wg mnie i 25 letniego doświadczenia w tej kwestii budowane są w przypadku sprzedaży maszyn UV, solventowych czy sublimacyjnych. Wynika to z prostego faktu nie ilości dystrybutorów ale swobody "zalewania" maszyn. Kupuje Mimaki w S, zalewam tuszami z A i drukuje. Mogę zalać oryginałami z R czy T zachowując gwarancje na głowicę albo alternatywami też z R czy T- od przynajmniej kilku producentów tuszy w niektórych przypadkach nawet zachowując ograniczoną gwarancję na głowicę.

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Polska
wiadomości: 1098
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 79.188.20.XXX

| 13.11.2018 14:11

Z tego co piszesz nie wynika, że relacja w wypadku maszyn latexowych się kończy, ale przeciwnie - że nie ma jak się skończyć, bo klient jest na nią skazany w opisanym przez Ciebie sensie. To winduje dodatkowo poprzeczkę jeśli chodzi o akceptowalne warunki tej współpracy i pokazuje, że dostawca ma wszelkie podstawy ku temu aby przyglądać się z kim wchodzi w wieloletnią, biznesową relację.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Kraków
Małopolskie
wiadomości: 8228
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.26.131.XXX

| 13.11.2018 15:11

Szanowna Redakcja nie czyta dokładnie - to jest relacja jednostronna, klient jest "skazany". Jest ewidentna asymetria - prawdziwe relacje buduje się na wolności i wzajemności

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Polska
wiadomości: 1098
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 79.188.20.XXX
Strona 2/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764