logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybrano projekt muralu na budynek Racławicka 7

  PR 17.05.2024, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Wybrano projekt muralu artystycznego na zachodnią ścianę inwestycji Racławicka 7, która osiągnęła w kwietniu kamień milowy w postaci stanu surowego zamkniętego. Oznacza to możliwość kontynuowania prac nad elewacją budynku, w tym nad muralem, który powstanie do końca maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybrano-projekt-muralu-na-budynek-raclawicka-7,404256,artykul.html

Konkursowa inicjatywa firmy Syrena Invest miała na celu podkreślenie dziejów dzielnicy Stary Mokotów i bohaterskich ludzkich historii na kameralnej inwestycji, która wkomponowuje się w istniejącą zabudowę ulicy Racławickiej. Interdyscyplinarne Jury wybrało projekt Bartosza Podlewskiego z Bakcyl Studio. W sposób symboliczny przedstawia on wizerunek sanitariuszki z mokotowskich oddziałów Powstania Warszawskiego, której dolna część sylwetki nawiązuje kształtem do dzielnicy Mokotów.

ilustracjastrzałka

Murale jako część miasta

Murale urozmaicają architekturę przestrzeni miejskiej, stanowią punkty odniesienia w topografii miast, pełnią też często charakter edukacyjny, szczególnie, gdy nawiązują do historii miejsca, w którym powstają.

Jak podkreśla Marta Brize, architektka z pracowni ES-PRO Mariusz Szpotowicz, konkursowemu Jury  zależało, aby prace wpisały się w estetykę projektowanego budynku, dlatego zostały zadane kryteria dotyczące kolorystyki muralu nawiązujące do dobranych tynków szlachetnych elewacji.

– Kluczowe było też niebanalne przedstawienie tematu i dobra kompozycja, która wpisze się w geometrię ściany. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej inicjatywy i wzięcia pod uwagę wielu perspektyw. Łączenie wiedzy i doświadczenia przedstawicieli różnych zawodów i branż podczas obrad było cennym elementem i miało duży wpływ na to, co wniesie do przestrzeni miejskiej finalna wersja projektu. Mamy nadzieję na więcej tego typu inicjatyw – podsumowuje Marta Brize.

Z kolei Zuzanna Gołębiewska, dyrektor zarządzająca Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, do której należy Syrena Invest, zwraca uwagę na element wspierania relacji i wzajemnego poznawania się polsko-hiszpańskiej społeczności, co wpisuje się w ideę działania Izby.

 Bardzo pozytywnie oceniam inicjatywę powstania muralu i jego tematyki. Zaproszenie do udziału w konkursie wniosło dodatkowy element popularyzowania wiedzy o Powstaniu Warszawskim, jakże istotny w obliczu nadchodzącej jego 80. rocznicy. Moim zdaniem wybrany projekt w sposób subtelny i elegancki oddaje hołd bohaterskim sanitariuszkom Mokotowa – dodaje Zuzanna Gołębiewska.

Zakończenie najnowszej inwestycji firmy Syrena Invest – Racławicka 7 zaplanowane jest na listopad br. W 5-piętrowym budynku znajdzie się 20 jasnych apartamentów o zróżnicowanych metrażach, z balkonem lub tarasem, 19 lokali inwestycyjnych na przestrzeń biurową lub wynajem, 2 lokale usługowe oraz dwukondygnacyjny garaż podziemny na 43 miejsca.

Źródło: Syrena Invest

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764