logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Wycinanie tła w zaimportowanym TIF-e (Corel 9)

   19.11.2001, przeczytano 7067 razy

W jaki sposób umieścić w Corelu 9 TIF-a (ze ścieżka obcinającą lub kanałem alfa) tak, żeby wyciąć obiekt z tła w importowanym obrazie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wycinanie-tla-w-zaimportowanym-tif-e-%28corel-9%29,634,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Po zapisaniu pliku jako CMYK z kanałem alfa (biały w kanale alfa jest widoczny w Corelu) w formacie TIF proszę dokonać operacji import z menu file, wybierając rozszerzenie plików TIF i wskazując plik, który chce Pani importować.

Maska może mieć miękkie krawędzie. Polecam CMYK dlatego, że Corel nie linkuje - o ile pamiętam - plików, a je embeduje (bardzo nieładnie się wyrażając), więc nie da się im zmienić spektrum "później" (dot prac do druku offsetowego - przyp. red.). A opierać się na profilach separacji Corela (...).

Pozdr.
Artur


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Artur Klamut

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764