logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne

  PR 04.05.2020, przeczytano 371 razy
ilustracja

Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydanie-specjalne-gazety-piap-w-wersji-online-juz-dostepne,386850,artykul.html

Branża artykułów promocyjnych mocno odczuła jego niszczycielską siłę, jednak już od pierwszych obostrzeń narzucanych przez rząd zaczęła intensywne działania. Nowy numer Gazety PIAP jest skoncentrowany na bieżących problemach całego rynku reklamy. Dowiecie się w nim jakie działania podjęła Izba w imieniu całej branży, jakie wsparcie płynie z Tarczy Antykryzysowej, jakie wypowiedzenie dla pracownika może zmniejszyć skutki kryzysu, a także o niesamowitej akcji #SuperBohater.

Koniec kwietnia przynosi jeszcze umiarkowany optymizm, ale agencja DDB w swojej analizie przewiduje, że ludzie po epidemii będą chcieli odreagować, poczuć wolność, nadrobić zaległości towarzyskie. Czekamy z niecierpliwością, aż wszystko wróci na dawne tory, bo przecież wszystko mija. Bessa przechodzi w hossę. Życzymy Państwu na najbliższy czas zdrowia, dużo siły i optymizmu na przekór zawirowaniom.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji...
W ramach działań Rady Sektorowej ds. Komptencji Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowaliśmy piątą już edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji.
E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed...
Przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić.
IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764