logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne

  PR 04.05.2020, przeczytano 744 razy
ilustracja

Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydanie-specjalne-gazety-piap-w-wersji-online-juz-dostepne,386850,artykul.html

Branża artykułów promocyjnych mocno odczuła jego niszczycielską siłę, jednak już od pierwszych obostrzeń narzucanych przez rząd zaczęła intensywne działania. Nowy numer Gazety PIAP jest skoncentrowany na bieżących problemach całego rynku reklamy. Dowiecie się w nim jakie działania podjęła Izba w imieniu całej branży, jakie wsparcie płynie z Tarczy Antykryzysowej, jakie wypowiedzenie dla pracownika może zmniejszyć skutki kryzysu, a także o niesamowitej akcji #SuperBohater.

Koniec kwietnia przynosi jeszcze umiarkowany optymizm, ale agencja DDB w swojej analizie przewiduje, że ludzie po epidemii będą chcieli odreagować, poczuć wolność, nadrobić zaległości towarzyskie. Czekamy z niecierpliwością, aż wszystko wróci na dawne tory, bo przecież wszystko mija. Bessa przechodzi w hossę. Życzymy Państwu na najbliższy czas zdrowia, dużo siły i optymizmu na przekór zawirowaniom.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764