logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie targowe OOH magazine już na rynku

  PR 01.09.2021, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydanie-targowe-ooh-magazine-juz-na-rynku,392831,artykul.html

Na łamach OOH magazine jak zawsze TOP wywiady – tym razem rozmowy z przedstawicielami PZU, Grupy Śnieżka, Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz Auchan. Nie zabrakło inspiracji w reklamie POS, eksperckich felietonów w zakresie marketingu i eventów, a także sporej dawki wiedzy w ciągle świeżym dziale poświęconym online marketingowi.

Przedstawiciele branży artykułów promocyjnych dzielą się sukcesami i jubileuszami, którymi świętują wieloletni rozwój na rynku gadżetów reklamowych. Rozmowy m. in. z przedstawicielami firm: Pudełka Prezentowe, OEX Business, AXPOL Trading, Jett Studio, ART OFFICE, L-Shop-Team Polska, Sandex, 12M i CiTRON GROUP.

Kto szuka więcej inspiracji gadżetowych i marketingowych koniecznie musi pojawić się na największych i najbardziej wyczekiwanych targach reklamy. Czas na reSTART branży jest właśnie teraz. Już 15-16 września 2021 w Warszawie 13. edycja Festiwalu Marketingu i Druku. Organizatorem jest OOH magazine.

  • Rejestracja na targi trwa – KLIKNIJ.
  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest...
Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż...
Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764