logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie targowe OOH magazine już na rynku

  PR 01.09.2021, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydanie-targowe-ooh-magazine-juz-na-rynku,392831,artykul.html

Na łamach OOH magazine jak zawsze TOP wywiady – tym razem rozmowy z przedstawicielami PZU, Grupy Śnieżka, Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz Auchan. Nie zabrakło inspiracji w reklamie POS, eksperckich felietonów w zakresie marketingu i eventów, a także sporej dawki wiedzy w ciągle świeżym dziale poświęconym online marketingowi.

Przedstawiciele branży artykułów promocyjnych dzielą się sukcesami i jubileuszami, którymi świętują wieloletni rozwój na rynku gadżetów reklamowych. Rozmowy m. in. z przedstawicielami firm: Pudełka Prezentowe, OEX Business, AXPOL Trading, Jett Studio, ART OFFICE, L-Shop-Team Polska, Sandex, 12M i CiTRON GROUP.

Kto szuka więcej inspiracji gadżetowych i marketingowych koniecznie musi pojawić się na największych i najbardziej wyczekiwanych targach reklamy. Czas na reSTART branży jest właśnie teraz. Już 15-16 września 2021 w Warszawie 13. edycja Festiwalu Marketingu i Druku. Organizatorem jest OOH magazine.

  • Rejestracja na targi trwa – KLIKNIJ.
  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764