logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydanie targowe OOH magazine już na rynku

  PR 01.09.2021, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydanie-targowe-ooh-magazine-juz-na-rynku,392831,artykul.html

Na łamach OOH magazine jak zawsze TOP wywiady – tym razem rozmowy z przedstawicielami PZU, Grupy Śnieżka, Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz Auchan. Nie zabrakło inspiracji w reklamie POS, eksperckich felietonów w zakresie marketingu i eventów, a także sporej dawki wiedzy w ciągle świeżym dziale poświęconym online marketingowi.

Przedstawiciele branży artykułów promocyjnych dzielą się sukcesami i jubileuszami, którymi świętują wieloletni rozwój na rynku gadżetów reklamowych. Rozmowy m. in. z przedstawicielami firm: Pudełka Prezentowe, OEX Business, AXPOL Trading, Jett Studio, ART OFFICE, L-Shop-Team Polska, Sandex, 12M i CiTRON GROUP.

Kto szuka więcej inspiracji gadżetowych i marketingowych koniecznie musi pojawić się na największych i najbardziej wyczekiwanych targach reklamy. Czas na reSTART branży jest właśnie teraz. Już 15-16 września 2021 w Warszawie 13. edycja Festiwalu Marketingu i Druku. Organizatorem jest OOH magazine.

  • Rejestracja na targi trwa – KLIKNIJ.
  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być...
Wyjątkowe wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8
Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie...
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu – Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dolarów. Jednocześnie omawiany rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatni są zarówno marketerzy, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani, będący końcowymi...
Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine
Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią...
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764