logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawca „W Sieci” promuje swoje tytuły

  PR 31.01.2013, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawca-w-sieci-promuje-swoje-tytuly,17840,artykul.html

Należący do wydawnictwa Fratria tygodnik „W Sieci” zyskał również dyrektora artystycznego. Został nim Michał Korsun, absolwent  Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, projektant, plakacista i ilustrator, znany między innymi z rysunków w „Rzeczpospolitej”.

Na Facebooku profil „W Sieci” w ciągu dwóch miesięcy zdobył 20 tysięcy fanów. Od opublikowania pierwszego postu profil cieszy się żywym zainteresowaniem swoich sympatyków. Wsłuchiwanie się w opinie fanów i reagowanie na ich potrzeby, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych i konkursów – to podstawy strategii komunikacji na FB przyjęte przez zespół redakcyjny i wydawcę. W odpowiedzi na potrzeby fanów na profilu przeprowadzono dwa czaty – z redaktorem naczelnym, Jackiem Karnowskim oraz współzałożycielem gazety, Michałem Karnowskim. Obie dyskusje zebrały łącznie 600 komentarzy.

Wydawca tygodnika „W Sieci”, spółka Fratria zarządza także portalami:
- wpolityce.pl
- wgospodarce.pl
- wnas.pl
- naszememento.pl
- gazetawsieci.pl

W Sieci” zadebiutował na rynku 26 listopada. 31 grudnia czasopismo zmieniło cykl wydawniczy i ukazuje się, w zmienionym formacie, jako tygodnik opinii.  Na łamach tygodnika piszą między innymi Jacek i Michał Karnowscy, Piotr Zaremba, Robert Mazurek, Krzysztof Feusette, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik czy Jerzy Jachowicz znani między innymi z „Uważam Rze”.

Miesięczny zasięg portalu wpolityce.pl to niemal 900 tysięcy unikalnych użytkowników, liczba odsłon portalu przekracza 12,5 miliona a liczba odwiedzin to ponad 3,8 miliona. Według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, wpolityce.pl jest czwartym najbardziej opiniotwórczym portalem w Polsce.

Media wydawnictwa Fratria stale zwiększają zasięg i docierają do coraz większej ilości czytelników i internautów. Korzystają również z efektu synergii, dzięki prowadzeniu i emisji tytułów prezentujących zbliżone światopoglądowo treści z różnych dziedzin życia społecznego. Portale Fratrii poruszają kwestie społeczno-polityczne, gospodarcze, kulturowe. Całość uzupełnia tygodnik opinii „W Sieci”.

Podjęta przez Fratrię akcja promocyjna jest kolejną, po reklamie „W Sieci” inicjatywą mającą na celu wzmocnienie wizerunku zarządzanych mediów.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764