logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawca „W Sieci” promuje swoje tytuły

  PR 31.01.2013, przeczytano 1069 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawca-w-sieci-promuje-swoje-tytuly,17840,artykul.html

Należący do wydawnictwa Fratria tygodnik „W Sieci” zyskał również dyrektora artystycznego. Został nim Michał Korsun, absolwent  Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, projektant, plakacista i ilustrator, znany między innymi z rysunków w „Rzeczpospolitej”.

Na Facebooku profil „W Sieci” w ciągu dwóch miesięcy zdobył 20 tysięcy fanów. Od opublikowania pierwszego postu profil cieszy się żywym zainteresowaniem swoich sympatyków. Wsłuchiwanie się w opinie fanów i reagowanie na ich potrzeby, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych i konkursów – to podstawy strategii komunikacji na FB przyjęte przez zespół redakcyjny i wydawcę. W odpowiedzi na potrzeby fanów na profilu przeprowadzono dwa czaty – z redaktorem naczelnym, Jackiem Karnowskim oraz współzałożycielem gazety, Michałem Karnowskim. Obie dyskusje zebrały łącznie 600 komentarzy.

Wydawca tygodnika „W Sieci”, spółka Fratria zarządza także portalami:
- wpolityce.pl
- wgospodarce.pl
- wnas.pl
- naszememento.pl
- gazetawsieci.pl

W Sieci” zadebiutował na rynku 26 listopada. 31 grudnia czasopismo zmieniło cykl wydawniczy i ukazuje się, w zmienionym formacie, jako tygodnik opinii.  Na łamach tygodnika piszą między innymi Jacek i Michał Karnowscy, Piotr Zaremba, Robert Mazurek, Krzysztof Feusette, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik czy Jerzy Jachowicz znani między innymi z „Uważam Rze”.

Miesięczny zasięg portalu wpolityce.pl to niemal 900 tysięcy unikalnych użytkowników, liczba odsłon portalu przekracza 12,5 miliona a liczba odwiedzin to ponad 3,8 miliona. Według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, wpolityce.pl jest czwartym najbardziej opiniotwórczym portalem w Polsce.

Media wydawnictwa Fratria stale zwiększają zasięg i docierają do coraz większej ilości czytelników i internautów. Korzystają również z efektu synergii, dzięki prowadzeniu i emisji tytułów prezentujących zbliżone światopoglądowo treści z różnych dziedzin życia społecznego. Portale Fratrii poruszają kwestie społeczno-polityczne, gospodarcze, kulturowe. Całość uzupełnia tygodnik opinii „W Sieci”.

Podjęta przez Fratrię akcja promocyjna jest kolejną, po reklamie „W Sieci” inicjatywą mającą na celu wzmocnienie wizerunku zarządzanych mediów.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764