logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawca „W Sieci” promuje swoje tytuły

  PR 31.01.2013, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawca-w-sieci-promuje-swoje-tytuly,17840,artykul.html

Należący do wydawnictwa Fratria tygodnik „W Sieci” zyskał również dyrektora artystycznego. Został nim Michał Korsun, absolwent  Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, projektant, plakacista i ilustrator, znany między innymi z rysunków w „Rzeczpospolitej”.

Na Facebooku profil „W Sieci” w ciągu dwóch miesięcy zdobył 20 tysięcy fanów. Od opublikowania pierwszego postu profil cieszy się żywym zainteresowaniem swoich sympatyków. Wsłuchiwanie się w opinie fanów i reagowanie na ich potrzeby, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych i konkursów – to podstawy strategii komunikacji na FB przyjęte przez zespół redakcyjny i wydawcę. W odpowiedzi na potrzeby fanów na profilu przeprowadzono dwa czaty – z redaktorem naczelnym, Jackiem Karnowskim oraz współzałożycielem gazety, Michałem Karnowskim. Obie dyskusje zebrały łącznie 600 komentarzy.

Wydawca tygodnika „W Sieci”, spółka Fratria zarządza także portalami:
- wpolityce.pl
- wgospodarce.pl
- wnas.pl
- naszememento.pl
- gazetawsieci.pl

W Sieci” zadebiutował na rynku 26 listopada. 31 grudnia czasopismo zmieniło cykl wydawniczy i ukazuje się, w zmienionym formacie, jako tygodnik opinii.  Na łamach tygodnika piszą między innymi Jacek i Michał Karnowscy, Piotr Zaremba, Robert Mazurek, Krzysztof Feusette, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik czy Jerzy Jachowicz znani między innymi z „Uważam Rze”.

Miesięczny zasięg portalu wpolityce.pl to niemal 900 tysięcy unikalnych użytkowników, liczba odsłon portalu przekracza 12,5 miliona a liczba odwiedzin to ponad 3,8 miliona. Według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, wpolityce.pl jest czwartym najbardziej opiniotwórczym portalem w Polsce.

Media wydawnictwa Fratria stale zwiększają zasięg i docierają do coraz większej ilości czytelników i internautów. Korzystają również z efektu synergii, dzięki prowadzeniu i emisji tytułów prezentujących zbliżone światopoglądowo treści z różnych dziedzin życia społecznego. Portale Fratrii poruszają kwestie społeczno-polityczne, gospodarcze, kulturowe. Całość uzupełnia tygodnik opinii „W Sieci”.

Podjęta przez Fratrię akcja promocyjna jest kolejną, po reklamie „W Sieci” inicjatywą mającą na celu wzmocnienie wizerunku zarządzanych mediów.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR sama wyznaczyła dla siebie standardy i normy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764