logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawca „W Sieci” promuje swoje tytuły

  PR 31.01.2013, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawca-w-sieci-promuje-swoje-tytuly,17840,artykul.html

Należący do wydawnictwa Fratria tygodnik „W Sieci” zyskał również dyrektora artystycznego. Został nim Michał Korsun, absolwent  Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, projektant, plakacista i ilustrator, znany między innymi z rysunków w „Rzeczpospolitej”.

Na Facebooku profil „W Sieci” w ciągu dwóch miesięcy zdobył 20 tysięcy fanów. Od opublikowania pierwszego postu profil cieszy się żywym zainteresowaniem swoich sympatyków. Wsłuchiwanie się w opinie fanów i reagowanie na ich potrzeby, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych i konkursów – to podstawy strategii komunikacji na FB przyjęte przez zespół redakcyjny i wydawcę. W odpowiedzi na potrzeby fanów na profilu przeprowadzono dwa czaty – z redaktorem naczelnym, Jackiem Karnowskim oraz współzałożycielem gazety, Michałem Karnowskim. Obie dyskusje zebrały łącznie 600 komentarzy.

Wydawca tygodnika „W Sieci”, spółka Fratria zarządza także portalami:
- wpolityce.pl
- wgospodarce.pl
- wnas.pl
- naszememento.pl
- gazetawsieci.pl

W Sieci” zadebiutował na rynku 26 listopada. 31 grudnia czasopismo zmieniło cykl wydawniczy i ukazuje się, w zmienionym formacie, jako tygodnik opinii.  Na łamach tygodnika piszą między innymi Jacek i Michał Karnowscy, Piotr Zaremba, Robert Mazurek, Krzysztof Feusette, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik czy Jerzy Jachowicz znani między innymi z „Uważam Rze”.

Miesięczny zasięg portalu wpolityce.pl to niemal 900 tysięcy unikalnych użytkowników, liczba odsłon portalu przekracza 12,5 miliona a liczba odwiedzin to ponad 3,8 miliona. Według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, wpolityce.pl jest czwartym najbardziej opiniotwórczym portalem w Polsce.

Media wydawnictwa Fratria stale zwiększają zasięg i docierają do coraz większej ilości czytelników i internautów. Korzystają również z efektu synergii, dzięki prowadzeniu i emisji tytułów prezentujących zbliżone światopoglądowo treści z różnych dziedzin życia społecznego. Portale Fratrii poruszają kwestie społeczno-polityczne, gospodarcze, kulturowe. Całość uzupełnia tygodnik opinii „W Sieci”.

Podjęta przez Fratrię akcja promocyjna jest kolejną, po reklamie „W Sieci” inicjatywą mającą na celu wzmocnienie wizerunku zarządzanych mediów.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764