Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.
Należący do wydawnictwa Fratria tygodnik „W Sieci” zyskał również dyrektora artystycznego. Został nim Michał Korsun, absolwent Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, projektant, plakacista i ilustrator, znany między innymi z rysunków w „Rzeczpospolitej”.
Na Facebooku profil „W Sieci” w ciągu dwóch miesięcy zdobył 20 tysięcy fanów. Od opublikowania pierwszego postu profil cieszy się żywym zainteresowaniem swoich sympatyków. Wsłuchiwanie się w opinie fanów i reagowanie na ich potrzeby, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych i konkursów – to podstawy strategii komunikacji na FB przyjęte przez zespół redakcyjny i wydawcę. W odpowiedzi na potrzeby fanów na profilu przeprowadzono dwa czaty – z redaktorem naczelnym, Jackiem Karnowskim oraz współzałożycielem gazety, Michałem Karnowskim. Obie dyskusje zebrały łącznie 600 komentarzy.
Wydawca tygodnika „W Sieci”, spółka Fratria zarządza także portalami:
- wpolityce.pl
- wgospodarce.pl
- wnas.pl
- naszememento.pl
- gazetawsieci.pl
„W Sieci” zadebiutował na rynku 26 listopada. 31 grudnia czasopismo zmieniło cykl wydawniczy i ukazuje się, w zmienionym formacie, jako tygodnik opinii. Na łamach tygodnika piszą między innymi Jacek i Michał Karnowscy, Piotr Zaremba, Robert Mazurek, Krzysztof Feusette, Łukasz Warzecha, Wiktor Świetlik czy Jerzy Jachowicz znani między innymi z „Uważam Rze”.
Miesięczny zasięg portalu wpolityce.pl to niemal 900 tysięcy unikalnych użytkowników, liczba odsłon portalu przekracza 12,5 miliona a liczba odwiedzin to ponad 3,8 miliona. Według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, wpolityce.pl jest czwartym najbardziej opiniotwórczym portalem w Polsce.
Media wydawnictwa Fratria stale zwiększają zasięg i docierają do coraz większej ilości czytelników i internautów. Korzystają również z efektu synergii, dzięki prowadzeniu i emisji tytułów prezentujących zbliżone światopoglądowo treści z różnych dziedzin życia społecznego. Portale Fratrii poruszają kwestie społeczno-polityczne, gospodarcze, kulturowe. Całość uzupełnia tygodnik opinii „W Sieci”.
Podjęta przez Fratrię akcja promocyjna jest kolejną, po reklamie „W Sieci” inicjatywą mającą na celu wzmocnienie wizerunku zarządzanych mediów.
Źródło: Apella