logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawcy promowali

  PR 30.11.2020, przeczytano 269 razy

W pierwszych trzech kwartałach br. wydawcy zorganizowali ponad 600 różnego rodzaju akcji promocyjnych w punktach sprzedaży, do których prasę dostarcza Kolporter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawcy-promowali,389389,artykul.html

Wydawcy od lat korzystają z nośników promocyjnych, którymi dysponuje Kolporter. Ich wykorzystanie pozwala na podniesienie sprzedaży promowanego tytułu nawet o kilkanaście procent. Od stycznia do września br. w salonach prasowych, supermarketach, sieciach handlowych i na stacjach paliw, obsługiwanych przez Kolportera, promowano m.in. kolekcje „UEFA Euro 2020”, „Super Zings”, „Panini FIFA 365 Adrenalyn XL 2021”, „Moji Pops” oraz kalendarze.

– W sierpniu i we wrześniu dostarczyliśmy do punktów, z którymi współpracujemy w sumie kilka tysięcy nowych standów, wykorzystywanych m.in. w promocji kolekcji „Super Zings 5”, reedycji „Moji Pops Party” oraz kalendarzy Kalpol.Bis – mówi Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera. – Wspólnie z siecią Auchan przeprowadziliśmy także trzy akcje wyprzedażowe – kampania polegała na ekspozycji w strefie promocyjnej wybranych przez wydawcę pozycji w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo akcje były wspierane reklamą w gazetce Auchan. Z kolei w sieci saloników Kolportera rozdawaliśmy bezpłatne saszetki z produktami promującymi serie „Super Zings 4” i „Moji Pops Party” oraz bezpłatny katalog „Posnania” – dodaje.

– W okresie pandemii zdecydowana większość punktów, do których dostarczamy prasę funkcjonowała normalnie. Dlatego mogliśmy prowadzić również rożnego rodzaju działania promocyjne, które – co najważniejsze – okazywały się skuteczne. Klienci nadal szukali ulubionych czasopism, kolekcji czy produktów dla dzieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Wypracowane przez nas systemy promocji, z wykorzystaniem specjalnych nośników pozwalają przede wszystkim na lepszą ekspozycję wybranych tytułów, które dzięki temu przykuwają uwagę klientów. W przypadku prasy promocja w punkcie sprzedaży jest bardzo efektywna.

Kolporter dysponuje obecnie ponad dwudziestoma rodzajami stałych nośników, wykorzystywanych do promocji czasopism, gazet, wydań specjalnych i kolekcjonerskich, książek, produktów wydawniczych itp. Dodatkowo przygotowuje nośniki dedykowane – dla konkretnego produktu lub wybranej sieci sprzedaży.

Źródło: Kolporter

www.kolporter.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764