logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawcy wierzą w promocje

  PR 19.08.2019, przeczytano 97 razy

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawcy-wierza-w-promocje,383630,artykul.html

Akcje promocyjne organizowano przede wszystkim w salonach prasowych, supermarketach, sieciach handlowych i na stacjach paliw.

– W pierwszym półroczu 2019 r. widoczny był zdecydowany wzrost promocji prowadzonych bezpośrednio w punktach sprzedaży – realizowaliśmy je m.in. poprzez ekspozycję standów podłogowych na różnorodne kolekcje, kolorowanki czy kalendarze. Na bieżąco współpracowaliśmy również z wydawcami w przygotowywaniu dedykowanych nośników, projektowanych na potrzeby danego wydawnictwa czy produktu, korzystali z nich m.in. tacy wydawcy jak: Burda Media Polska, De Agostini Italia, Panini, Magic Box, Kalpol Bis czy Ferment – mówi Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera.  – Taka forma promocji danego tytułu czy produktu wydawniczego to jego lepsza ekspozycja i łatwiejszy dostęp dla klienta, a to przekłada się oczywiście na wzrost sprzedaży – dodaje.

Na specjalnych nośnikach wydawcy prezentowali i promowali m.in. kolekcje „Road To UEFA Euro 2020”, „Super Zings Seria 2”, „Moji Pops”, „Pokemon” oraz kalendarze, książeczki edukacyjne dla dzieci i kolorowanki.

Poza specjalnymi nośnikami, prezentującymi promowane tytuły, wydawcy korzystali także z innych możliwości reklamy swoich produktów, oferowanych przez Kolportera. W sieci sklepów Auchan przeprowadzono na przykład 6 akcji wyprzedażowych – kampania polegała na ekspozycji w strefie promocyjnej wybranych przez wydawcę pozycji w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo akcje były wspierane reklamą w gazetce Auchan. W sieci saloników Kolportera rozdawane były natomiast bezpłatne saszetki z produktami promującymi serie „Super Zings 2” i „Moji Pops” – w sumie rozdano ok. 40 tys. sztuk saszetek. Dużym zainteresowaniem cieszył się także „Książkomat” – specjalny stand wydawnictwa Edipresse Polska, przeznaczony do ekspozycji książek w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.

– Dysponujemy ponad dwudziestoma rodzajami stałych nośników, służących do promocji  różnego rodzaju czasopism, gazet i wydań specjalnych, wydań kolekcjonerskich, książek, produktów wydawniczych itp. nośników – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Zainteresowanie wydawców promocją w punktach sprzedaży rośnie, cały czas staramy się więc rozwijać nasz katalog. Oprócz tego proponujemy inne narzędzia promocyjne, w tym np. możliwość komunikacji ze sprzedawcami. Dwa razy w miesiącu przygotowujemy wewnętrzny newsletter, zawierający informację o nowościach rynkowych, który trafia m.in. do osób prowadzących punkty sprzedaży prasy. Wprowadziliśmy także możliwość dołączenia kolorowych ulotek do tzw. kwitów D/Z, czyli dokumentów dostarczanych do punktów sprzedaży lub prenumeratorów. Wydajemy również miesięcznik „Nasz Kolporter”, który co miesiąc czyta ponad 20 tysięcy współpracujących z nami  sprzedawców – wydawcy mają możliwość zareklamowania w nim swoich produktów, a także informacji i wskazówek dotyczących ich sprzedaży – dodaje.

Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Źródło: Kolporter

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także...
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska
Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści...
Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.
Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764