logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawcy wierzą w promocje

  PR 19.08.2019, przeczytano 292 razy

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawcy-wierza-w-promocje,383630,artykul.html

Akcje promocyjne organizowano przede wszystkim w salonach prasowych, supermarketach, sieciach handlowych i na stacjach paliw.

– W pierwszym półroczu 2019 r. widoczny był zdecydowany wzrost promocji prowadzonych bezpośrednio w punktach sprzedaży – realizowaliśmy je m.in. poprzez ekspozycję standów podłogowych na różnorodne kolekcje, kolorowanki czy kalendarze. Na bieżąco współpracowaliśmy również z wydawcami w przygotowywaniu dedykowanych nośników, projektowanych na potrzeby danego wydawnictwa czy produktu, korzystali z nich m.in. tacy wydawcy jak: Burda Media Polska, De Agostini Italia, Panini, Magic Box, Kalpol Bis czy Ferment – mówi Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera.  – Taka forma promocji danego tytułu czy produktu wydawniczego to jego lepsza ekspozycja i łatwiejszy dostęp dla klienta, a to przekłada się oczywiście na wzrost sprzedaży – dodaje.

Na specjalnych nośnikach wydawcy prezentowali i promowali m.in. kolekcje „Road To UEFA Euro 2020”, „Super Zings Seria 2”, „Moji Pops”, „Pokemon” oraz kalendarze, książeczki edukacyjne dla dzieci i kolorowanki.

Poza specjalnymi nośnikami, prezentującymi promowane tytuły, wydawcy korzystali także z innych możliwości reklamy swoich produktów, oferowanych przez Kolportera. W sieci sklepów Auchan przeprowadzono na przykład 6 akcji wyprzedażowych – kampania polegała na ekspozycji w strefie promocyjnej wybranych przez wydawcę pozycji w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo akcje były wspierane reklamą w gazetce Auchan. W sieci saloników Kolportera rozdawane były natomiast bezpłatne saszetki z produktami promującymi serie „Super Zings 2” i „Moji Pops” – w sumie rozdano ok. 40 tys. sztuk saszetek. Dużym zainteresowaniem cieszył się także „Książkomat” – specjalny stand wydawnictwa Edipresse Polska, przeznaczony do ekspozycji książek w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.

– Dysponujemy ponad dwudziestoma rodzajami stałych nośników, służących do promocji  różnego rodzaju czasopism, gazet i wydań specjalnych, wydań kolekcjonerskich, książek, produktów wydawniczych itp. nośników – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Zainteresowanie wydawców promocją w punktach sprzedaży rośnie, cały czas staramy się więc rozwijać nasz katalog. Oprócz tego proponujemy inne narzędzia promocyjne, w tym np. możliwość komunikacji ze sprzedawcami. Dwa razy w miesiącu przygotowujemy wewnętrzny newsletter, zawierający informację o nowościach rynkowych, który trafia m.in. do osób prowadzących punkty sprzedaży prasy. Wprowadziliśmy także możliwość dołączenia kolorowych ulotek do tzw. kwitów D/Z, czyli dokumentów dostarczanych do punktów sprzedaży lub prenumeratorów. Wydajemy również miesięcznik „Nasz Kolporter”, który co miesiąc czyta ponad 20 tysięcy współpracujących z nami  sprzedawców – wydawcy mają możliwość zareklamowania w nim swoich produktów, a także informacji i wskazówek dotyczących ich sprzedaży – dodaje.

Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Źródło: Kolporter

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764