logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Agora w czołówce najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

  PR 06.11.2020, przeczytano 837 razy
ilustracja

Wydawnictwo Agora znalazło się w rankingu Top Marka 2020, obejmującym aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż i zajęło 3. miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych brandów w kategorii wydawnictw książkowych oraz 267. w ogólnym rankingu. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji pojawiających się w mediach od lipca 2019 r. do czerwca 2020 r.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-agora-w-czolowce-najsilniejszych-brandow-w-polsce---top-marka-2020--,389085,artykul.html

Top Marka 2020 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby XIII edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. - łącznie ponad 97 mln publikacji. Dzięki tym danym powstał ranking 500 marek z 50 branż - najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.   

Wśród nich znalazło się Wydawnictwo Agora, które w rankingu TOP 5 Wydawnictw książkowych jako 3. stanęło na podium wraz z Wydawnictwem Literackim oraz Wydawnictwem PWN, prześcigając tym samym Wydawnictwo Znak oraz Zysk i S-KA. Natomiast w ogólnym rankingu 500 marek Wydawnictwo Agora uplasowało się na 267. pozycji.  

- Wszystkim nam szczególnie teraz jest potrzebna motywacja i mobilizacja, a to wyróżnienie sprawia, że czujemy jeszcze większą odpowiedzialność za jakość naszych książek. To nagroda dla całego zespołu naszego Wydawnictwa, naszych autorów, tłumaczy i wszystkich osób, które przyczyniły się do tego sukcesu. To zastrzyk energii dla ludzi, bo każdą markę tworzą ludzie - komentuje wyniki badania Top Marka 2020 Małgorzata Skowrońska, dyrektor zarządzająca Wydawnictwa Agora.  

O sukcesie Wydawnictwa Agora zdecydowała wydana w grudniu 2019 r. książka Donalda Tuska, byłego przewodniczącego Rady Europejskiej pt. „Szczerze” – to właśnie jej poświęconych zostało najwięcej publikacji medialnych, odnoszących się do Wydawnictwa. Oprócz tego, analizą objęte były materiały prezentujące inne propozycje Wydawnictwa Agora: reportaż „Płuczki. Poszukiwacze żydowskiego złota” Pawła Piotra Reszki, „Prezes i spółki” Iwony Kondzińskiej i Iwony Szpali, „To jest wojna!" Klementyny Suchanow czy „Żony nazistów” Jamesa Wylie oraz książki o tematyce górskiej: „Wielicki. Piekło mnie nie chciało” Dariusza Kortko i Marcina Pietraszewskiego czy „Przeżyć” Élisabeth Revol, . Ponadto media i czytelnicy odnotowali ogłoszenie konkursu literackiego na najlepszą powieść sensacyjną, którego rozstrzygniecie miało miejsce w maju br. Najwięcej wzmianek o Wydawnictwie Agora pojawiło się w mediach społecznościowych – 74,1%, następnie w internecie 23,2% oraz w prasie 2,7%. Łącznie w analizowanym okresie (lipiec 2019 - czerwiec 2020 r.) ukazało się ponad 23 tys. publikacji.  

W tegorocznym badaniu Top Marka znalazły się również inne brandy z Grupy Agora. Liderem całego rankingu ponownie została„Gazeta Wyborcza”, jednocześnie zwyciężając w kategorii Prasa. Kolejnymi były: Gazeta.pl, która zajęła 4. miejsce w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych, a w ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek uplasowała się na 90. Pozycji, oraz Radio TOK FM - 4. wśród stacji radiowych i 139. ogółem. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. Więcej informacji - w papierowym wydaniu magazynu „Press” (listopad-grudzień 2020 r.), na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764