logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Agora w czołówce najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

  PR 06.11.2020, przeczytano 794 razy
ilustracja

Wydawnictwo Agora znalazło się w rankingu Top Marka 2020, obejmującym aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż i zajęło 3. miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych brandów w kategorii wydawnictw książkowych oraz 267. w ogólnym rankingu. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji pojawiających się w mediach od lipca 2019 r. do czerwca 2020 r.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-agora-w-czolowce-najsilniejszych-brandow-w-polsce---top-marka-2020--,389085,artykul.html

Top Marka 2020 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby XIII edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. - łącznie ponad 97 mln publikacji. Dzięki tym danym powstał ranking 500 marek z 50 branż - najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.   

Wśród nich znalazło się Wydawnictwo Agora, które w rankingu TOP 5 Wydawnictw książkowych jako 3. stanęło na podium wraz z Wydawnictwem Literackim oraz Wydawnictwem PWN, prześcigając tym samym Wydawnictwo Znak oraz Zysk i S-KA. Natomiast w ogólnym rankingu 500 marek Wydawnictwo Agora uplasowało się na 267. pozycji.  

- Wszystkim nam szczególnie teraz jest potrzebna motywacja i mobilizacja, a to wyróżnienie sprawia, że czujemy jeszcze większą odpowiedzialność za jakość naszych książek. To nagroda dla całego zespołu naszego Wydawnictwa, naszych autorów, tłumaczy i wszystkich osób, które przyczyniły się do tego sukcesu. To zastrzyk energii dla ludzi, bo każdą markę tworzą ludzie - komentuje wyniki badania Top Marka 2020 Małgorzata Skowrońska, dyrektor zarządzająca Wydawnictwa Agora.  

O sukcesie Wydawnictwa Agora zdecydowała wydana w grudniu 2019 r. książka Donalda Tuska, byłego przewodniczącego Rady Europejskiej pt. „Szczerze” – to właśnie jej poświęconych zostało najwięcej publikacji medialnych, odnoszących się do Wydawnictwa. Oprócz tego, analizą objęte były materiały prezentujące inne propozycje Wydawnictwa Agora: reportaż „Płuczki. Poszukiwacze żydowskiego złota” Pawła Piotra Reszki, „Prezes i spółki” Iwony Kondzińskiej i Iwony Szpali, „To jest wojna!" Klementyny Suchanow czy „Żony nazistów” Jamesa Wylie oraz książki o tematyce górskiej: „Wielicki. Piekło mnie nie chciało” Dariusza Kortko i Marcina Pietraszewskiego czy „Przeżyć” Élisabeth Revol, . Ponadto media i czytelnicy odnotowali ogłoszenie konkursu literackiego na najlepszą powieść sensacyjną, którego rozstrzygniecie miało miejsce w maju br. Najwięcej wzmianek o Wydawnictwie Agora pojawiło się w mediach społecznościowych – 74,1%, następnie w internecie 23,2% oraz w prasie 2,7%. Łącznie w analizowanym okresie (lipiec 2019 - czerwiec 2020 r.) ukazało się ponad 23 tys. publikacji.  

W tegorocznym badaniu Top Marka znalazły się również inne brandy z Grupy Agora. Liderem całego rankingu ponownie została„Gazeta Wyborcza”, jednocześnie zwyciężając w kategorii Prasa. Kolejnymi były: Gazeta.pl, która zajęła 4. miejsce w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych, a w ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek uplasowała się na 90. Pozycji, oraz Radio TOK FM - 4. wśród stacji radiowych i 139. ogółem. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. Więcej informacji - w papierowym wydaniu magazynu „Press” (listopad-grudzień 2020 r.), na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764