logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem

  PR 25.01.2021, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać również jedno wydanie specjalne – „KUKBUK Dzieciaki”, którego premiera zaplanowana jest na wrzesień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-kukbuk-pracuje-nad-nowym-kwartalnikiem,389939,artykul.html

Kwartalnik KUKBUK będzie miał nowy format, winietę, okładkę i oprawę, która będzie sztywniejsza, z poligraficznymi uszlachetnieniami. Poszerzy się również zakres tematyczny treści. Czytelnik znajdzie w nim materiały na następujące tematy: dom, praca, biznes, design, podróże, ciało, sztuka. A wszystko to prezentowane przez pryzmat kultury kulinarnej. Wraz ze zmianą formatu wydania, pojawiły się również nowe możliwości reklamowe, z naciskiem na realizacje niestandardowe.

- Zmiana ta wpisuje się w długofalową strategię wydawnictwa. Dwa lata temu stworzyliśmy odrębny (w stosunku do magazynu drukowanego) portal kukbuk.pl oparty na idei sezonowości, która jest dla nas tak ważna, ponieważ wyznacza rytm naszych działań – wpływa na każdy aspekt naszej rzeczywistości i warunkuje wybory dokonywane każdego dnia. Teraz przyszedł czas na druk. Istotną kwestią jest dla nas również ekologia. To był kolejny argument za skompresowaniem treści w czterech albumowych wydaniach, które zapewnią naszym czytelniczkom i czytelnikom doświadczenie będące elementem kultury materialnej, w postaci pięknych albumów o wysmakowanej grafice, wypełnionych wartościowymi treściami. – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK.

Jak podaje wydawnictwo, aktywne prenumeraty będą realizowane zgodnie z nowym cyklem wydawniczym.

Źródło: KUKBUK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764