logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Lekkie – nowa marka w Grupie ZPR Media

  PR 02.09.2021, przeczytano 612 razy

W sierpniu w ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała nowa marka – Wydawnictwo Lekkie, które ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym, kierowanej przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-lekkie-%E2%80%93-nowa-marka-w-grupie-zpr-media,392839,artykul.html

Tym logo będą sygnowane książki obyczajowe i komedie kryminalne, ukazujące się nakładem Time SA.  W ten sposób wydawca uzupełni ofertę Wydawnictwa Harde, obejmującą literaturę faktu, powieści kryminalne  i thrillery.

– „Lekkie” to przede wszystkim emocjonalne historie z happy endem oraz doskonali polscy i zagraniczni autorzy trafiający w kategorię przystępnej literatury obyczajowej – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należy  Wydawnictwo Harde i Lekkie. – W ten sposób nasze portfolio wydawnicze zostanie poszerzone o książki kierowane do pań, stanowiących zdecydowaną większość polskich czytelników.

– W statucie Wydawnictwa Lekkie zapisano, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie – dodaje Magda Mazur, redaktor naczelna.

Za sprzedaż tytułów z logo „Lekkie” odpowiada dyrektor operacyjna Jolanta Liżewska-Zyzek. Strategicznym partnerem wydawnictwa jest spółka Platon, jeden z liderów na rynku dystrybucji księgarskiej.

Pierwsze książki pod marką Wydawnictwo Lekkie ukazały się 25 sierpnia tego roku. Są to: „Wakacje z truchłami” popularnej autorki komedii kryminalnych Iwony Banach oraz romans z epoki regencji „Lista pana Malcolma”.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niezwykle oryginalna nazwa.
Pozostaje mieć nadzieję, że książki będą prezentowały jednak nieco wyższy poziom.

avatar użytkownika
,

Nie mogą być lekkie gatunkowo? To coś złego?  

,

Tak lekkie jak nazwa?
Może nawet powinny.
Żeby pasowało.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli będzie to pasowało czytelnikom to chyba nie ma w tym nic złego?  

,

Czytelnicy zwracają uwagę na nazwy wydawnictw?
  

avatar użytkownika
,

Niekoniecznie, ale na lekkość gatunkową już bardziej. Chciałbyś przymusić wszystkich by dźwigali największe ciężary?  

Najnowsze w tym dziale

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami....
Od dwóch tygodni Polacy mogą legalnie korzystać z Disney+. Według analizy polskiego SentiOne aprobatę wzbudziły zwłaszcza cena abonamentu oraz bogata zawartość biblioteki nowego serwisu. W tej sytuacji część odbiorców deklaruje rezygnację z droższego Netflixa.
Podcasty, choć nie są już nowością, to właśnie teraz stają się jedną z najpopularniejszych form publikacji. Wyniki badania przeprowadzonego przez panel Ariadna dla „Wprost” i Studio PLAC w maju 2022 roku wskazują, że już niemal jedna trzecia wszystkich użytkowników Internetu, słucha podcastów przynajmniej raz w tygodniu, a wartość ta nieustannie...
„Isa Soares Tonight”: nowy program informacyjny CNN International
CNN International zapowiada nowy program informacyjny „Isa Soares Tonight”, który poprowadzi wyróżniona Emmy dziennikarka Isa Soares. Program wejdzie do europejskiej ramówki stacji 4 lipca i będzie nadawany w regionie EMEA na żywo z siedziby CNN w Londynie co tydzień o godz. 20:00 CET.
Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764