logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Lekkie – nowa marka w Grupie ZPR Media

  PR 02.09.2021, przeczytano 372 razy

W sierpniu w ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała nowa marka – Wydawnictwo Lekkie, które ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym, kierowanej przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-lekkie-%E2%80%93-nowa-marka-w-grupie-zpr-media,392839,artykul.html

Tym logo będą sygnowane książki obyczajowe i komedie kryminalne, ukazujące się nakładem Time SA.  W ten sposób wydawca uzupełni ofertę Wydawnictwa Harde, obejmującą literaturę faktu, powieści kryminalne  i thrillery.

– „Lekkie” to przede wszystkim emocjonalne historie z happy endem oraz doskonali polscy i zagraniczni autorzy trafiający w kategorię przystępnej literatury obyczajowej – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należy  Wydawnictwo Harde i Lekkie. – W ten sposób nasze portfolio wydawnicze zostanie poszerzone o książki kierowane do pań, stanowiących zdecydowaną większość polskich czytelników.

– W statucie Wydawnictwa Lekkie zapisano, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie – dodaje Magda Mazur, redaktor naczelna.

Za sprzedaż tytułów z logo „Lekkie” odpowiada dyrektor operacyjna Jolanta Liżewska-Zyzek. Strategicznym partnerem wydawnictwa jest spółka Platon, jeden z liderów na rynku dystrybucji księgarskiej.

Pierwsze książki pod marką Wydawnictwo Lekkie ukazały się 25 sierpnia tego roku. Są to: „Wakacje z truchłami” popularnej autorki komedii kryminalnych Iwony Banach oraz romans z epoki regencji „Lista pana Malcolma”.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niezwykle oryginalna nazwa.
Pozostaje mieć nadzieję, że książki będą prezentowały jednak nieco wyższy poziom.

avatar użytkownika
,

Nie mogą być lekkie gatunkowo? To coś złego?  

,

Tak lekkie jak nazwa?
Może nawet powinny.
Żeby pasowało.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli będzie to pasowało czytelnikom to chyba nie ma w tym nic złego?  

,

Czytelnicy zwracają uwagę na nazwy wydawnictw?
  

avatar użytkownika
,

Niekoniecznie, ale na lekkość gatunkową już bardziej. Chciałbyś przymusić wszystkich by dźwigali największe ciężary?  

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764