logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Naukowe PWN nowym członkiem PSPR

  PR 25.01.2024, przeczytano 550 razy

To precedens w polskim PR. W aktywność branżową zaangażowało się formalnie pierwsze wydawnictwo specjalistyczne. W ostatnich latach PWN silnie rozwija kategorię publikacji obejmującą komunikację społeczną, marketingową i public relations. Dlatego też firma dołącza do społeczności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jako oficjalny członek wspierający.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-naukowe-pwn-nowym-czlonkiem-pspr,402878,artykul.html

PSPR rozszerzyło formułę działalności o członków wspierających trzy lata temu. - Od dawna podkreślamy, że mówiąc o branży PR, mamy w PSPR zawsze na myśli jej realne spektrum. To usługodawcy PR, usługobiorcy, freelancerzy, agencje, PR-techy, pracownicy działów w firmach i instytucjach, organizacje branżowe, naukowcy, a także uczelnie wyższe oraz właśnie wydawnictwa specjalistyczne  Przez tyle lat jedynie agencje miały możliwość podmiotowego członkostwa w organizacjach PR. Zmieniliśmy to, otworzyliśmy się szerzej – wyjaśnia Cyprian Maciejewski, prezes PSPR. Jednym z priorytetów jest dążenie by wszystkie wymienione powyżej podmioty i osoby mogły spotkać się w stowarzyszeniu. By współpracować, dyskutować ważne zagadnienia, przygotowywać i umawiać się na nowe standardy, interweniować w kluczowych sprawach i wreszcie – edukować rynek oraz nowe pokolenia specjalistów PR. 

- W tym ostatnim punkcie szczególnie widzimy rolę dla Wydawnictwa Naukowego PWN. Szeroko rozumiana komunikacja społeczna jest dziedziną rozwijającą się niezwykle dynamicznie. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby tego środowiska, być istotną jego częścią w procesie edukacji i dalszej profesjonalizacji – mówi Dorota Siudowska-Mieszkowska, wydawca z Grupy PWN, która będzie reprezentować firmę w strukturach PSPR. - Zamierzamy konsultować agendę czym aktualnie żyje branża, współdefiniować jakie deficyty kompetencyjne warto pokrywać w literaturze fachowej czy szkoleniach, a także poszukiwać eksperckich, często wąskospecjalistycznych głosów. Dlatego jesteśmy przekonani, że z największym skutkiem możemy działać na rzecz danej branży będąc wewnątrz niej. Stąd decyzja o dołączeniu PWN do społeczności – dodaje.    

Wydawnictwo oraz Stowarzyszenie już rozpoczęły konsultacje dot. wybranych planowanych publikacji, patronatów oraz możliwości współpracy. Pierwszym krokiem była ubiegłoroczna, listopadowa edycja PSPR Days, w których PWN przyjęło rolę partnera wydarzenia. – Ogromnie się cieszymy z tak wartościowego i prestiżowego członkostwa w naszej organizacji jakie wnosi ze sobą PWN. Satysfakcję budzi też fakt, że nasza filozofia budowania platformy branżowej, która integruje wszystkich ludzi i podmioty wpływające na polski PR, zyskuje kolejnych zwolenników. Serdecznie zapraszamy do PSPR każdego zainteresowanego takim kierunkiem działań – zachęca Cyprian Maciejewski.

Źródło: PSPR

polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764