logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo Piętka nowym klientem 365 agencja

  PR 07.08.2017, przeczytano 783 razy

W lipcu 2017 roku 365 agencja rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Piętka. Kontrakt z jednym z największych polskich wydawnictw obejmuje realizację działań w obszarze public relations i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-pietka-nowym-klientem-365-agencja,33336,artykul.html

Dla firmy prowadzony jest profil na Facebooku. Działania PR i e-PR obejmują prowadzenie biura prasowego wydawnictwa oraz współpracę z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. innowacyjne kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality).

Wydawnictwo Beata Piętka oferuje usługi i produkty tworzone we współpracy z klientami. Oferta dla szkolnictwa obejmuje mapy geograficzne i historyczne. W ofercie firmy znajdują się także atlasy dla dzieci oraz szereg produktów edukacyjnych. W asortymencie firmy jest ponad 550 produktów adresowanych do administracji, szkolnictwa, służb dyplomatycznych oraz osób prywatnych, a przede wszystkim dla dzieci.

- Bogata i zróżnicowana oferta działającego od ponad 20 lat Wydawnictwa Piętka, pozwala kreować interesujące dla grupy docelowej treści, zarówno w obszarze media relations, jak i we współpracy z influencerami -
mówi Anna Dziedzic, Managing Director 365 agencja. - To także okazja do promocji innowacyjnych rozwiązań adresowanych do dzieci i ich rodziców - dodaje.

Za realizację działań po stronie 365 agencja odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (Key Account Manager).

Źródło: 365 agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764