W lipcu 2017 roku 365 agencja rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Piętka. Kontrakt z jednym z największych polskich wydawnictw obejmuje realizację działań w obszarze public relations i social media.
Dla firmy prowadzony jest profil na Facebooku. Działania PR i e-PR obejmują prowadzenie biura prasowego wydawnictwa oraz współpracę z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. innowacyjne kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality).
Wydawnictwo Beata Piętka oferuje usługi i produkty tworzone we współpracy z klientami. Oferta dla szkolnictwa obejmuje mapy geograficzne i historyczne. W ofercie firmy znajdują się także atlasy dla dzieci oraz szereg produktów edukacyjnych. W asortymencie firmy jest ponad 550 produktów adresowanych do administracji, szkolnictwa, służb dyplomatycznych oraz osób prywatnych, a przede wszystkim dla dzieci.
- Bogata i zróżnicowana oferta działającego od ponad 20 lat Wydawnictwa Piętka, pozwala kreować interesujące dla grupy docelowej treści, zarówno w obszarze media relations, jak i we współpracy z influencerami - mówi Anna Dziedzic, Managing Director 365 agencja. - To także okazja do promocji innowacyjnych rozwiązań adresowanych do dzieci i ich rodziców - dodaje.
Za realizację działań po stronie 365 agencja odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (Key Account Manager).
Źródło: 365 agencja