logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydawnictwo RBA promuje kolekcję Prawdziwe Owady

  PR 26.08.2021, przeczytano 2428 razy
ilustracjastrzałka

W tym tygodniu wystartowała najnowsza kampania reklamowa wydawnictwa RBA promująca kolekcję Prawdziwe Owady. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydawnictwo-rba-promuje-kolekcje-prawdziwe-owady,392754,artykul.html

Hiszpańskie wydawnictwo RBA rozpoczęło nową kampanię na polskim rynku, w ramach której promuje swoją najnowszą kolekcję Prawdziwe Owady. To kolekcja najbardziej niesamowitych owadów, pajęczaków i innych robaków z całego świata, którą oprócz tradycyjnego zakupu w kioskach, można również zamówić jako prenumeratę.

W kampanii, która potrwa do 4 września, wykorzystane zostały spoty wideo, które będą emitowane w TV oraz w serwisie YouTube. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Studio Zet.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktualizacje wprowadzają udoskonalenia funkcji rejestracji obrazu i rozszerzają obsługę rozwiązania Camera Authenticity Solution.
Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764