logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Wydawnictwo TRIADA - Będzin

Strona 2/3  1 2 3

reklamarudniki reklamarudniki | 09.04.2013 10:04

Jakość i cena ok. Ja akurat nie musiałem rozmawiać z właścicielem i to w sumie sobie bardzo cenię , że sprawę można załatwić przy pomocy jednego maila i zapomnieć.

Nie pomyśleliście że w tej niskiej cenie nie są wkalkulowane uprzejme pogawędki z klientami, którzy zamawiają 1000 ulotek A6.

Może wspomniany Pan nie ma na to czasu bo musi przewalać tony papieru na produkcji

-----------------



(Wiadomość zmodyfikowana przez: reklamarudniki dnia 09.04.2013 10:41)

reklamarudniki

macmark macmark | 09.04.2013 10:04

reklamarudniki, 2013-04-09 10:40
Nie pomyśleliście że w tej niskiej cenie nie są wkalkulowane uprzejme pogawędki z klientami, którzy zamawiają 1000 ulotek A6.


Jak się kogoś zna osobiście, to nie trzeba się domyślać niczego

macmark

| 09.04.2013 11:04

[quote]emir666, 2013-04-07 21:01
[quote]macmark, 2013-04-07 20:03
[quote]bandc, 2013-04-07 19:07
Realizował to między innymi w ten sposób, że klient z allegro miał niższe ceny niż stały i lojalny klient. [/quote]

Tego własnie nie mogę zrozumieć w naszej branży.
Obojętnie czy to drukarnia czy gadżety reklamowe czy inne pieruństwo.
Dzwonię np. do jakiejś firmy mówię, że jestem agencja reklamowa, pytam o cenę jakiegoś produktu i słyszę np. 500 zł.
A na allegro koleś ma wystawione po 450 zł. dla końcowego klienta, nie dla agencji.
Już tak nie jednego "przyłapałem".
A ciekawi są też tacy: na stronie mają zakładkę: dla agencji i dla klienta. Ceny oczywiście takie same, ale i tak wyższe niż ma wystawione na allegro.
Niejednokrotnie to końcowy klient wynegocjuje lepszą cenę niż ja jako agencja.
Minie chyba jeszcze dużo czasu zanim takie firmy zrozumieją że to my (agencje) powinniśmy im napedzać rynek. Tylko jak mamy to robić jak oni wystawiają swoje ceny poniżej minimum (allegro) gdzie każdy może sprawdzić sobie ile dany produkt kosztuje. [/quote]

A dla mnie wyjaśnienie czemu agencje reklamowe mają drożej od Klienta końcowego jest proste. Z jakiej okazji agencja reklamowa ma mieć niby taniej? Dają więcej zamówień, dostarcza lepiej zaprojektowane pliki? Jeśli odpowiedź jest pozytywna to wtedy rzeczywiście rabat dla takiej agencji ma sens. Niestety często spotykam się z agencjami które chcą zamówić jakiś drobiazg, jednorazowo, nie mają pojęcia co chcą, trzeba im poświęcić mnóstwo czasu żeby wszystko wytłumaczyć (bo przecież to agencja więc wiedzą najlepiej) i jeszcze cena ma być hurtowa. Wiadomo że tacy dostaną gorsze warunki niż duży klient z korporacji który dostarcza gotowe pliki, w zasadzie nic nie trzeba tłumaczyć i jeszcze daje zamówienie na miesiąc pracy. Niestety w dobie internetu model: producent->pośrednik->klient jest już coraz rzadziej spotykany. Rolę pośrednika przejął internet w tym właśnie Allegro.

avatar użytkownika
+ + + + +

Kraków
wiadomości: 523
w Signs.pl od 02.03.2004
IP: 178.37.73.XXX

| 09.04.2013 14:04

Zgadzam się w 100%. Jak słyszę "ceny agencyjne" i rozmowa o jednej tablicy i termin płatności za tą tablice (bo to "agencja", firma reklamowa czy coś) i 20 telefonów o tej jednej tablicy i 15 maili z wytłumaczeniem jak zamontować bo taniej jest przecież samemu co z tego, że pół godziny życia zajmie ci zadając pytanie prze telefon.....

...no i "a czy tablica się nie przewróci" to jest pytanie the best !

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 78.8.181.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.04.2013 14:04

Ja również zgadzam się z Ucinem w 100 %, chociaż niby doświadczenie w branży spore to sam niejednokrotnie przytrułem mu d.... na telefonie

-----------------

3kwadrat_pl

| 09.04.2013 14:04

Wiesz, jak mi truje klient który zamawia kilkaset billboardów i czy jest pośrednikiem czy nie to nie istotne i ja go rozumiem wbrew braku mojej cierpliwości. Ale irytujące jest, gdy truje Ci dupę człowiek tylko dlatego, bo on jest "agencja reklamowa" i z góry należy mu się i koniec !

Katastrofa

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 78.8.181.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.04.2013 15:04

Czyli mamy jasność w temacie, ja podobnie dziennie odbieram kilka tel od "AR" tłumacząc kilkanaście minut jak przygotować plik do druku po czym dostaję plik do druku za kilka złotych. Najgorzej jest z tymi nowymi co mówią "bo wie Pan my jesteśmy AR", a przysyłają plik do cięcia w formacie jpg

-----------------

3kwadrat_pl

| 09.04.2013 15:04

Zlecam wszystko w Triadzie od lat i jestem bardzo zadowolony i z jakości i z terminowości.

brak ikonki
+ +

Ożarów
wiadomości: 88
w Signs.pl od 08.08.2012
IP: 79.191.129.XXX

| 09.04.2013 18:04

No i inna sprawa, "agencje" w 90% maja problemy z płatnościami. A kanciarzy jest co nie miara.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 78.8.181.XXX

macmark macmark | 09.04.2013 18:04

ucin, 2013-04-09 18:00
No i inna sprawa, "agencje" w 90% maja problemy z płatnościami. A kanciarzy jest co nie miara.


Święte słowa, bo te 90% to agencje popierdółki, czyli człowiek z przypadku i jego laptop. I nie ma się co dziwić, że nie płaci, bo jego klienci też są z przypadku i też mu nie płacą, bo jest popierdółką i kółko się zamyka" .

Ceny agencyjne rozumiem, gdy dostaję plik gotowy do druku i taka sytuacja jest nagminna. Agencje napędzają mi ruch, wtedy wolę robić więcej za mniej i nie użerać się z popierdółkami, ale AR, która zleca mi 100 wizytówek raz na 2 miesiące, robię jej wykład z projektowania i chce 50% rabatu... nosz kwa, nie i **uj.

macmark

Strona 2/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764