[quote]pmachaj, 2013-04-09 11:10
[quote]emir666, 2013-04-07 21:01
[quote]macmark, 2013-04-07 20:03
[quote]bandc, 2013-04-07 19:07
Realizował to między innymi w ten sposób, że klient z allegro miał niższe ceny niż stały i lojalny klient. [/quote]
Tego własnie nie mogę zrozumieć w naszej branży.
Obojętnie czy to drukarnia czy gadżety reklamowe czy inne pieruństwo.
Dzwonię np. do jakiejś firmy mówię, że jestem agencja reklamowa, pytam o cenę jakiegoś produktu i słyszę np. 500 zł.
A na allegro koleś ma wystawione po 450 zł. dla końcowego klienta, nie dla agencji.
Już tak nie jednego "przyłapałem".
A ciekawi są też tacy: na stronie mają zakładkę: dla agencji i dla klienta. Ceny oczywiście takie same, ale i tak wyższe niż ma wystawione na allegro.
Niejednokrotnie to końcowy klient wynegocjuje lepszą cenę niż ja jako agencja.
Minie chyba jeszcze dużo czasu zanim takie firmy zrozumieją że to my (agencje) powinniśmy im napedzać rynek. Tylko jak mamy to robić jak oni wystawiają swoje ceny poniżej minimum (allegro) gdzie każdy może sprawdzić sobie ile dany produkt kosztuje. [/quote]
A dla mnie wyjaśnienie czemu agencje reklamowe mają drożej od Klienta końcowego jest proste. Z jakiej okazji agencja reklamowa ma mieć niby taniej? Dają więcej zamówień, dostarcza lepiej zaprojektowane pliki? Jeśli odpowiedź jest pozytywna to wtedy rzeczywiście rabat dla takiej agencji ma sens. Niestety często spotykam się z agencjami które chcą zamówić jakiś drobiazg, jednorazowo, nie mają pojęcia co chcą, trzeba im poświęcić mnóstwo czasu żeby wszystko wytłumaczyć (bo przecież to agencja więc wiedzą najlepiej) i jeszcze cena ma być hurtowa. Wiadomo że tacy dostaną gorsze warunki niż duży klient z korporacji który dostarcza gotowe pliki, w zasadzie nic nie trzeba tłumaczyć i jeszcze daje zamówienie na miesiąc pracy. Niestety w dobie internetu model: producent->pośrednik->klient jest już coraz rzadziej spotykany. Rolę pośrednika przejął internet w tym właśnie Allegro.
[/quote]
Dodatkowo zgadzam się z powyższym.
Poza tym u mnie kiedyś na allegro był baner po 25zł brutto. A dla Agencji był za 25zł netto. Tyle że ten klient z allegro dostawał 540dpi 4p a agencja 720x1080.
Dla klienta jak się krzywo zgrzało, lekko wypaskowałao albo głowica opluła tuszem to i tak szło. A dla agencji drobny feler powodował że materiał lądował w koszu....
Coś za coś....
-----------------
Specjalizujemy się w druku JAKOŚCIOWYM na MIMAKI JV33 dla agencji. Zapraszam