logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydłużony termin dla Young Drumers

   13.09.2019, przeczytano 291 razy
ilustracja

Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji  – decyzją Jury termin na składanie prac w konkurse na najbardziej kreatywny plakat   został przedłużony do 17 września 2019 r. Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest  3.000 EUR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydluzony-termin-dla-young-drumers,383951,artykul.html

Let`s cut the bullshit!

Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, będziemy mogli usłyszeć jedną z najbardziej oczekiwanych dyskusji festiwalu, „Let’s cut the bullshit!”. Debatę poprowadzi Agata Małkowska – Szozda, która jest kierowniczką działu reklamy, marketingu i PR w Polish Press Magazine.

Jaką funkcję pełni reklama we współczesnym, zmieniającym się świecie? Czy nadal jej głównym celem jest generowanie sprzedaży? Czy kolorowy, często wyidealizowany świat spotów telewizyjnych, w jakikolwiek sposób przemawia do współczesnego odbiorcy?

Odpowiedzi na pytania mogą znaleźć:  Marin Kostov - Muro, dyrektor wykonawczy i partner w All Channels Communication Group w Bułgarii, Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v Matt w Polsce, , Andjelko Trpković, dyrektor generalny Publicis Group Adriatic w Serbii,  i Eric Schoeffler, dyrektor kreatywny Europy w Havas w Niemczech.

Kluczowe daty:

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Festiwal Golden Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764