logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydłużony termin dla Young Drumers

   13.09.2019, przeczytano 414 razy
ilustracja

Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji  – decyzją Jury termin na składanie prac w konkurse na najbardziej kreatywny plakat   został przedłużony do 17 września 2019 r. Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest  3.000 EUR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydluzony-termin-dla-young-drumers,383951,artykul.html

Let`s cut the bullshit!

Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, będziemy mogli usłyszeć jedną z najbardziej oczekiwanych dyskusji festiwalu, „Let’s cut the bullshit!”. Debatę poprowadzi Agata Małkowska – Szozda, która jest kierowniczką działu reklamy, marketingu i PR w Polish Press Magazine.

Jaką funkcję pełni reklama we współczesnym, zmieniającym się świecie? Czy nadal jej głównym celem jest generowanie sprzedaży? Czy kolorowy, często wyidealizowany świat spotów telewizyjnych, w jakikolwiek sposób przemawia do współczesnego odbiorcy?

Odpowiedzi na pytania mogą znaleźć:  Marin Kostov - Muro, dyrektor wykonawczy i partner w All Channels Communication Group w Bułgarii, Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v Matt w Polsce, , Andjelko Trpković, dyrektor generalny Publicis Group Adriatic w Serbii,  i Eric Schoeffler, dyrektor kreatywny Europy w Havas w Niemczech.

Kluczowe daty:

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Festiwal Golden Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764