logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wydłużony termin dla Young Drumers

   13.09.2019, przeczytano 270 razy
ilustracja

Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji  – decyzją Jury termin na składanie prac w konkurse na najbardziej kreatywny plakat   został przedłużony do 17 września 2019 r. Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest  3.000 EUR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wydluzony-termin-dla-young-drumers,383951,artykul.html

Let`s cut the bullshit!

Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, będziemy mogli usłyszeć jedną z najbardziej oczekiwanych dyskusji festiwalu, „Let’s cut the bullshit!”. Debatę poprowadzi Agata Małkowska – Szozda, która jest kierowniczką działu reklamy, marketingu i PR w Polish Press Magazine.

Jaką funkcję pełni reklama we współczesnym, zmieniającym się świecie? Czy nadal jej głównym celem jest generowanie sprzedaży? Czy kolorowy, często wyidealizowany świat spotów telewizyjnych, w jakikolwiek sposób przemawia do współczesnego odbiorcy?

Odpowiedzi na pytania mogą znaleźć:  Marin Kostov - Muro, dyrektor wykonawczy i partner w All Channels Communication Group w Bułgarii, Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v Matt w Polsce, , Andjelko Trpković, dyrektor generalny Publicis Group Adriatic w Serbii,  i Eric Schoeffler, dyrektor kreatywny Europy w Havas w Niemczech.

Kluczowe daty:

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Festiwal Golden Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764