logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Wygodne wyszukiwarki w e-commerce

  PR 14.10.2019, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygodne-wyszukiwarki-w-e-commerce,384339,artykul.html

Dlaczego to ważny temat? Nawet 43% internautów po wejściu na stronę kieruje się bezpośrednio do paska wyszukiwania, co generuje do 30% wszystkich przychodów e-sklepów. Poprawa wyglądu i użyteczności wyszukiwarki daje ogromną szansę na zwiększenie konwersji.

Raport zawiera audyt 50 wyszukiwarek e-sklepów z Polski i Europy. Analizie poddanych zostało aż 59 kryteriów użyteczności w czterech obszarach: pasek wyszukiwania, podpowiedzi, wyniki wyszukiwania i obsługa różnego rodzaju zapytań. Znajdują się w nim także:

  • informacje, jak wygląda dobrze zaprojektowana wyszukiwarka i jak jej poprawa może zwiększyć sprzedaż
  • lista kontrolna z najważniejszymi kryteriami, która pomoże sprawdzić wyszukiwarkę
  • opis dobrych praktyk wraz z przykładami
  • komentarze ekspertów z: Inter Cars S.A., Digital Commerce, eMC², Grupa Domodi, Mediafeed.pl., czterytygodnie.pl

Pełen raport dostępny jest za darmo TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Usability LAB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764