logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Wygodne wyszukiwarki w e-commerce

  PR 14.10.2019, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygodne-wyszukiwarki-w-e-commerce,384339,artykul.html

Dlaczego to ważny temat? Nawet 43% internautów po wejściu na stronę kieruje się bezpośrednio do paska wyszukiwania, co generuje do 30% wszystkich przychodów e-sklepów. Poprawa wyglądu i użyteczności wyszukiwarki daje ogromną szansę na zwiększenie konwersji.

Raport zawiera audyt 50 wyszukiwarek e-sklepów z Polski i Europy. Analizie poddanych zostało aż 59 kryteriów użyteczności w czterech obszarach: pasek wyszukiwania, podpowiedzi, wyniki wyszukiwania i obsługa różnego rodzaju zapytań. Znajdują się w nim także:

  • informacje, jak wygląda dobrze zaprojektowana wyszukiwarka i jak jej poprawa może zwiększyć sprzedaż
  • lista kontrolna z najważniejszymi kryteriami, która pomoże sprawdzić wyszukiwarkę
  • opis dobrych praktyk wraz z przykładami
  • komentarze ekspertów z: Inter Cars S.A., Digital Commerce, eMC², Grupa Domodi, Mediafeed.pl., czterytygodnie.pl

Pełen raport dostępny jest za darmo TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Usability LAB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764