logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wygraj akredytację na 21 edycję Festiwalu Golden Drum!

  PR 12.08.2014, przeczytano 1657 razy
ilustracjastrzałka

Już w październiku ruszy kolejna, 21-pierwsza edycja jednego z najważniejszych festiwali branży reklamowej – Golden Drum organizowany co roku w Portoroż na Słowenii. Z tej okazji Szkoła Mistrzów Reklamy zorganizowała konkurs, w którym do wygrania będzie pełna akredytacja na to wydarzenia o wartości nawet 1200 Euro[1].


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygraj-akredytacje-na-21-edycje-festiwalu-golden-drum%21,22371,artykul.html

Zadaniem konkursowym jest stworzenie wyjątkowego plakatu wspierającego akcję „Nie esemesuj kiedy prowadzisz / Don’t text and drive”.

„Pisanie esemesów, w tym postów na twitterze czy na FB, w trakcie prowadzenia samochodu zwalnia reakcje kierowcy bardziej nawet niż picie alkoholu czy używanie narkotyków! To zjawisko, które niestety dynamicznie narasta wraz z przyspieszającym trybem życia. Chcemy aby takie zachowanie stało się społecznie nieakceptowalne, tak jak powoli staje się jazda po alkoholu” – powiedziała Katarzyna Dragovic, założyciel   właściciel Szkoły Mistrzów Reklamy. „Wierzę, że branża reklamowa najsilniej jest w stanie oddziaływać na świadomość ludzi i to na nas spoczywa misja uświadomienia sobie jak niebezpieczne jest skupianie się na telefonie komórkowym podczas prowadzenia pojazdu” – dodała Dragovic.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku, przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.

Skrócony brief na plakat konkursowy:

Odbiorcami plakatu są wszyscy kierowcy w wieku 18 – 25 lat, dla których komórka jest podstawą życia społecznego. Celem kampanii jest napiętnowanie problemu korzystania z telefonów komórkowych podczas prowadzenia pojazdów. Plakat musi być przygotowany w języku angielskim a zgłoszenia będą przyjmowane mailowo do 20 sierpnia pod adresem: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl. W skład 3-osobowego jury konkursowego wchodzi przedstawiciel Festiwalu Golden Drum, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz społeczności reklamowej. Główna nagroda zostanie przyznana autorowi najkreatywniejszej pracy.

Więcej szczegółów dostępnych jest pod linkiem: https://www.facebook.com/events/1504747739743564/

O Szkole Mistrzów Reklamy

Szkoła Mistrzów Reklamy to jedyna w Polsce szkoła typu zawodowego, przygotowująca do pracy w agencjach reklamowych. Zawód można tu zdobyć na następujących kursach: copywriting / art direction, strategia komunikacji marki, event management, account management, social media, media planning. Nauczycielami są wyłącznie praktycy, na co dzień pracujący w agencjach reklamowych, tworzący oblicze polskiej reklamy.

 

Źródło: MSLGROUP Poland

Dodatkowe informacje:

[1] Laureatami konkursu może zostać jeden autor lub zespół kreatywny (copywriter i artdirector)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764