logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wygraj Ipoda od ORFI - konkurs na projekt koszulki świątecznej

  PR 21.12.2005, przeczytano 4571 razy

Firma „Orfi” wspólnie z Gazetą Wyborczą zapraszają do wzięcia udziału w konkursie na najciekawszy projekt koszulki świątecznej. Do wygrania atrakcyjne nagrody m.in. iPod. Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.orfi.pl oraz www.gazeta.pl/warszawa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygraj-ipoda-od-orfi---konkurs-na-projekt-koszulki-swiatecznej,3363,artykul.html

Konkurs rozpoczął się 19 grudnia i potrwa do końca tygodnia. Aby wziąć w nim udział wystarczy przesłać do Redakcji Gazety Wyborczej do dn. 23.12.2005r. projekt koszulki świątecznej. Spośród nadesłanych prac specjalna komisja wybierze najciekawszy projekt.

Zwycięzca zostanie nagrodzony iPodem, a jego projekt zostanie umieszczony na koszulkach, które zostaną wręczone wszystkim uczestnikom konkursu.

Firma „Orfi” nie po raz pierwszy włącza się w tego typu akcję. W sierpniu firma przekazała koszulki dla zwycięzców konkursów towarzyszących akcji „Lato w mieście” i XIV Konkursu Teatrów Ogródkowych. Firma we współpracy z „Cogito” zorganizowała również akcję „Bezbolesny powrót do szkoły”.

Koszulki firmy „Orfi” z oryginalnymi nadrukami, specjalnymi napisami lub zdjęciami mogą stanowić atrakcyjny prezent świąteczny dla każdego. Firma Orfi w okresie przedświątecznym otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-20.00, a w soboty od 9.00 do 14.00.

Firma "ORFI" s.c. (www.orfi.pl, Warszawa, ul. Polna 10/14, tel. 22 8256582) zajmuje się od 1992 r. usługami w branży nadruków reklamowych dla firm i dla klientów indywidualnych. Specjalizuje się w wykonywaniu:
- przypinanych okrągłych znaczków reklamowych tzw. "buttons",
- nadrukach na koszulkach (poszewkach, fartuszkach, puzzlach, podkładkach pod mysz itp.) technologią termotransferową (termotransfer klasyczny oraz folie typu flex/flock),
- nadrukach na kubkach ceramicznych w technologii termosublimacyjnej (termotransfer).
Poza ww. produktami ORFI wykonuje m.in. bannery, identyfikatory, laminowanie, wydruki, kopie (laser kolor), oprawy, wizytówki, pieczątki oraz haft komputerowy.

Oferta ORFI wyróżnia się możliwością wykonywania zamówień krótkoseryjnych i jednostkowych oraz - generalnie - natychmiastową realizacją.


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: corepr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764