logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wygraj randkę z Marią Panną lub św. Józefem (z BeautifulPeople.com...)

   05.12.2011, przeczytano 4776 razy
ilustracjastrzałka
fot. Nicholaas de Bruin

Za pośrednictwem Serwisu Informacji Zleconych PAP otrzymaliśmy newsa, który wprawił nas w osłupienie. Z jednej strony chcieliśmy się z Wami podzielić tym odkryciem, z drugiej – zastanawialiśmy się czy publikowanie tego tekstu ma uzasadnienie w serwisie o reklamie. Ale... może spróbujmy odpowiedzieć sobie na to wspólnie – czy ten fenomen, ten rodzaj umysłowości, nie są przypadkiem pokłosiem wysiłków speców od reklamy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygraj-randke-z-maria-panna-lub-sw.-jozefem-%28z-beautifulpeople.com...%29,14105,artykul.html

Oceńcie sami – poniżej oryginał notki prasowej:

Wygraj randkę z Marią Panną

LONDYN, 5 grudnia 2011 r. /PRNewswire/ - BeautifulPeople.com - randkowy portal internetowy wyłącznie dla atrakcyjnych osób - oferuje możliwość wygrania randki ze świętym Józefem i Marią Panną.

Strona internetowa proponuje swoim członkom - a także osobom, które nie należą do społeczności - możliwość wzięcia udziału w licytacji o spędzenie wieczoru z Heather lub Dorionem, którzy pojawili się w bożonarodzeniowej scence na stronie internetowej, która obecnie jest świąteczną stroną startową portalu*.

Dyrektor naczelny, Greg Hodge, powiedział: "W duchu dobrej woli wobec wszystkich samotnych mężczyzn i kobiet, poprosiliśmy pięknych członków naszej społeczności, Heather i Doriona - modelkę i aktora - aby zgodzili się pójść na randkę z osobą, która wygra licytację. Wszystkie wpływy z licytacji zostaną ofiarowane na rzecz organizacji Christian Aid.

"Nie musisz być członkiem społeczności, aby wygrać. Najwyższe oferty w licytacji mogą pochodzić od ludzi, których normalnie nigdy nie przyjęlibyśmy do naszej społeczności, ale wierzymy, że w tegoroczne święta piękno powinno być darem dla każdego"

Heather, 25, mówi: "Świetnie się bawiłam, grając Marię. Nie wyobrażam sobie większego szczęścia niż włączenie się do tej akcji! To było piękne oraz dobrze zrealizowane. To dla mnie zaszczyt, jeśli idąc na randkę, mogę pomóc w zbiórce pieniędzy na szczytny cel. A jeśli dodatkowo okaże się on moim księciem z bajki, wtedy to będzie jeszcze bardziej wspaniałe!".

Dorion, 23, mówi: "Byłem wniebowzięty, kiedy poproszono mnie, aby zagrać Józefa. Nie mogę się doczekać momentu, kiedy dowiem się, kto zwycięży. Dziewczyna, która odważy się umówić z przybranym tatą Jezusa, będzie musiała być naprawdę bardzo wyjątkowa".

Aby móc wziąć udział w licytacji randki z Heather lub Dorionem, należy wejść na stronę http://www.BeautifulPeople.com, na której znajduje się link do ich strony z licytacją na ebay. Zwycięzca zostanie ogłoszony 5 stycznia, a data randki zostanie wyznaczona na początek roku 2012.

BeautifulPeople.com ma 730 000 członków na całym świecie, a od swojej światowej premiery w 2009 roku portal społecznościowy odrzucił ponad 5,6 mln kandydatów.

Przyjmowanie i odrzucanie mężczyzn oraz kobiet odbywa się na drodze głosowania, w którym biorą udział członkowie społeczności płci przeciwnej. Obecnie jedna na siedem osób, z całej liczby kandydatów, zostaje przyjęta do portalu.

Kandydaci z Francji, Danii, Brazylii oraz Stanów Zjednoczonych odnoszą najwięcej sukcesów na stronie, a Wielka Brytania, Polska i Niemcy mają największą liczbę odrzuceń.

Greg Hodge wyjaśnił: "Wierzymy we wzajemność. Wybraliśmy organizację Christian Aid, ponieważ pomaga ona wszystkim, bez względu na religię. BeautifulPeople.com sławi piękno we wszystkich kulturach, grupach etnicznych, ze wszystkich środowisk. Piękno jest apolityczne - to doskonale dobrana para".

*Zdjęcie scenki bożonarodzeniowej zostało zrobione przez cieszącego się uznaniem fotografa z Los Angeles, Nicholaas de Bruin.

Źródło: SIZ PAP / BeautifulPeople.com

www.BeautifulPeople.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

..."Ale... może spróbujmy odpowiedzieć sobie na to wspólnie – czy ten fenomen, ten rodzaj umysłowości, nie są przypadkiem pokłosiem wysiłków speców od reklamy?"

A kogóż by innego?
Jedyne co przychodzi do głowy, to wyświechtana, ale (niestety) coraz bardziej aktualna myśl Toscaniego: reklama to uperfumowane ******.

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50...
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?
Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając...
Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764