logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowa drużyna, czyli maskotki od OLXa

  PR 01.04.2020, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Lwica Grażyna, Bombelek Felek, Nosacz Seba to tylko część nowej rodziny maskotek od OLXa. W odpowiedzi na sugestie i prośby użytkowników serwis wypuszcza unikatową kolekcję. Żeby je zdobyć wystarczy myć ręce i zostać w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowa-druzyna%2C-czyli-maskotki-od-olxa,386355,artykul.html

Kolekcja będzie nosić nazwę Drużyna OLXiaków i złoży się na nią pięcioro bohaterów. Do Grażyny, Felka i Seby dołączą Gekonica Halina i Somsiad Andrzej.

- Decyzję podjęliśmy w odpowiedzi na prośby i potrzeby naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX. - Doskonale wiemy, jaką popularnością wśród nich od zawsze cieszą się maskotki, stąd pomysł na stworzenie naszej wyjątkowej kolekcji.

Jak skompletować drużynę bohaterów? Wystarczy zrealizować listę prostych zadań. Żeby uniknąć monotonii, do każdej z postaci przypisano inne wyzwania, które mają pasować do ich charakterów.

I tak np. Lwica Grażyna swój czas dzieli między opiekę nad swoim "bombelkiem" i OLXa, zna na pamięć wszystkie ogłoszenia w kategorii “Dla dzieci”, części ze znalezionych rzeczy dała drugie, a nawet trzecie życie. By ją zdobyć wystarczy 5 razy z rzędu myć ręce przez 30 sekund.

Bohaterką kolekcji jest też Gekonica Halina, odpowiedzialna gospodyni, która postanowiła zostać w domu. Pracuje zdalnie, a w wolnym czasie dużo czyta i nadrabia zaległości serialowe. By otrzymać tę postać, wystarczy wzorem Haliny przez trzy z rzędu dni nie opuszczać swojego mieszkania.

Ulubieńcem osób chcących wziąć udział w zabawie ma szansę stać się także Somsiad Andrzej, który pielęgnuje relacje sąsiedzkie jak nikt inny. Choć niektórzy mówią, że nadto się interesuje życiem sąsiadów, Andrzej ma dobre serce. By zdobyć tego bohatera, wystarczy upewnić się, czy któryś z naszych sąsiadów nie potrzebuje pomocy przy zakupach.

Członkiem Drużyny OLXiaków jest też Nosacz Seba, któremu zostanie w domu przychodzi  z wyjątkową łatwością. Właściwie to nie zauważył różnicy i cieszy się, bo ma teraz więcej czasu na szkolenia online z umiejętności negocjacji. By otrzymać Nosacza Sebę, wystarczy wesprzeć lokalnych przedsiębiorców i raz na jakiś czas zamówić obiad z dostawą do domu.

Najmłodszym członkiem maskotkowej rodziny jest Bombelek Felek. To zawsze uśmiechnięty maluch, który dzięki swojej sprytnej mamie często dostaje nowe zabawki, a te, z których wyrasta, przez OLXa oddaje innym dzieciom. Żeby otrzymać Felka wystarczy dać rodzicom chwilę wytchnienia i przez dwie godziny pobawić się samemu.

Akcja rozpoczyna się 1 kwietnia. Więcej szczegółów na temat akcji na profilu facebookowym serwisu.

ilustracjastrzałka

Źródło: OLX.pl

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764