logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowa drużyna, czyli maskotki od OLXa

  PR 01.04.2020, przeczytano 877 razy
ilustracjastrzałka

Lwica Grażyna, Bombelek Felek, Nosacz Seba to tylko część nowej rodziny maskotek od OLXa. W odpowiedzi na sugestie i prośby użytkowników serwis wypuszcza unikatową kolekcję. Żeby je zdobyć wystarczy myć ręce i zostać w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowa-druzyna%2C-czyli-maskotki-od-olxa,386355,artykul.html

Kolekcja będzie nosić nazwę Drużyna OLXiaków i złoży się na nią pięcioro bohaterów. Do Grażyny, Felka i Seby dołączą Gekonica Halina i Somsiad Andrzej.

- Decyzję podjęliśmy w odpowiedzi na prośby i potrzeby naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX. - Doskonale wiemy, jaką popularnością wśród nich od zawsze cieszą się maskotki, stąd pomysł na stworzenie naszej wyjątkowej kolekcji.

Jak skompletować drużynę bohaterów? Wystarczy zrealizować listę prostych zadań. Żeby uniknąć monotonii, do każdej z postaci przypisano inne wyzwania, które mają pasować do ich charakterów.

I tak np. Lwica Grażyna swój czas dzieli między opiekę nad swoim "bombelkiem" i OLXa, zna na pamięć wszystkie ogłoszenia w kategorii “Dla dzieci”, części ze znalezionych rzeczy dała drugie, a nawet trzecie życie. By ją zdobyć wystarczy 5 razy z rzędu myć ręce przez 30 sekund.

Bohaterką kolekcji jest też Gekonica Halina, odpowiedzialna gospodyni, która postanowiła zostać w domu. Pracuje zdalnie, a w wolnym czasie dużo czyta i nadrabia zaległości serialowe. By otrzymać tę postać, wystarczy wzorem Haliny przez trzy z rzędu dni nie opuszczać swojego mieszkania.

Ulubieńcem osób chcących wziąć udział w zabawie ma szansę stać się także Somsiad Andrzej, który pielęgnuje relacje sąsiedzkie jak nikt inny. Choć niektórzy mówią, że nadto się interesuje życiem sąsiadów, Andrzej ma dobre serce. By zdobyć tego bohatera, wystarczy upewnić się, czy któryś z naszych sąsiadów nie potrzebuje pomocy przy zakupach.

Członkiem Drużyny OLXiaków jest też Nosacz Seba, któremu zostanie w domu przychodzi  z wyjątkową łatwością. Właściwie to nie zauważył różnicy i cieszy się, bo ma teraz więcej czasu na szkolenia online z umiejętności negocjacji. By otrzymać Nosacza Sebę, wystarczy wesprzeć lokalnych przedsiębiorców i raz na jakiś czas zamówić obiad z dostawą do domu.

Najmłodszym członkiem maskotkowej rodziny jest Bombelek Felek. To zawsze uśmiechnięty maluch, który dzięki swojej sprytnej mamie często dostaje nowe zabawki, a te, z których wyrasta, przez OLXa oddaje innym dzieciom. Żeby otrzymać Felka wystarczy dać rodzicom chwilę wytchnienia i przez dwie godziny pobawić się samemu.

Akcja rozpoczyna się 1 kwietnia. Więcej szczegółów na temat akcji na profilu facebookowym serwisu.

ilustracjastrzałka

Źródło: OLX.pl

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764