logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowa drużyna, czyli maskotki od OLXa

  PR 01.04.2020, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

Lwica Grażyna, Bombelek Felek, Nosacz Seba to tylko część nowej rodziny maskotek od OLXa. W odpowiedzi na sugestie i prośby użytkowników serwis wypuszcza unikatową kolekcję. Żeby je zdobyć wystarczy myć ręce i zostać w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowa-druzyna%2C-czyli-maskotki-od-olxa,386355,artykul.html

Kolekcja będzie nosić nazwę Drużyna OLXiaków i złoży się na nią pięcioro bohaterów. Do Grażyny, Felka i Seby dołączą Gekonica Halina i Somsiad Andrzej.

- Decyzję podjęliśmy w odpowiedzi na prośby i potrzeby naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX. - Doskonale wiemy, jaką popularnością wśród nich od zawsze cieszą się maskotki, stąd pomysł na stworzenie naszej wyjątkowej kolekcji.

Jak skompletować drużynę bohaterów? Wystarczy zrealizować listę prostych zadań. Żeby uniknąć monotonii, do każdej z postaci przypisano inne wyzwania, które mają pasować do ich charakterów.

I tak np. Lwica Grażyna swój czas dzieli między opiekę nad swoim "bombelkiem" i OLXa, zna na pamięć wszystkie ogłoszenia w kategorii “Dla dzieci”, części ze znalezionych rzeczy dała drugie, a nawet trzecie życie. By ją zdobyć wystarczy 5 razy z rzędu myć ręce przez 30 sekund.

Bohaterką kolekcji jest też Gekonica Halina, odpowiedzialna gospodyni, która postanowiła zostać w domu. Pracuje zdalnie, a w wolnym czasie dużo czyta i nadrabia zaległości serialowe. By otrzymać tę postać, wystarczy wzorem Haliny przez trzy z rzędu dni nie opuszczać swojego mieszkania.

Ulubieńcem osób chcących wziąć udział w zabawie ma szansę stać się także Somsiad Andrzej, który pielęgnuje relacje sąsiedzkie jak nikt inny. Choć niektórzy mówią, że nadto się interesuje życiem sąsiadów, Andrzej ma dobre serce. By zdobyć tego bohatera, wystarczy upewnić się, czy któryś z naszych sąsiadów nie potrzebuje pomocy przy zakupach.

Członkiem Drużyny OLXiaków jest też Nosacz Seba, któremu zostanie w domu przychodzi  z wyjątkową łatwością. Właściwie to nie zauważył różnicy i cieszy się, bo ma teraz więcej czasu na szkolenia online z umiejętności negocjacji. By otrzymać Nosacza Sebę, wystarczy wesprzeć lokalnych przedsiębiorców i raz na jakiś czas zamówić obiad z dostawą do domu.

Najmłodszym członkiem maskotkowej rodziny jest Bombelek Felek. To zawsze uśmiechnięty maluch, który dzięki swojej sprytnej mamie często dostaje nowe zabawki, a te, z których wyrasta, przez OLXa oddaje innym dzieciom. Żeby otrzymać Felka wystarczy dać rodzicom chwilę wytchnienia i przez dwie godziny pobawić się samemu.

Akcja rozpoczyna się 1 kwietnia. Więcej szczegółów na temat akcji na profilu facebookowym serwisu.

ilustracjastrzałka

Źródło: OLX.pl

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764