logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowe aranżacje Lady Line: konkurs dla klientów Colop Polska

  PR 02.11.2013, przeczytano 2533 razy
ilustracjastrzałka
fot. S. Pyra, Radom

Firma COLOP Polska ogłosiła konkurs na najciekawsze aranżacje i ekspozycje wykonane przy pomocy pieczątek serii Lady Line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowe-aranzacje-lady-line%3A-konkurs-dla-klientow-colop-polska,20110,artykul.html

Z największą przyjemnością przyjmujemy wiele pozytywnych opinii na temat pieczątek serii Lady Line. Ich szczególny charakter skłania Klientów do wyjątkowych i niebanalnych aranżacji, ekspozycji. Dlatego też chcielibyśmy wyróżnić najciekawsze rozwiązania nadesłane przez Klientów, które sukcesywnie są do nas przysyłane - piszą organizatorzy.

Dodatkowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są dla zarejestrowanych użytkowników platformy zamówień COLOP Polska na stronie http://www.colop.pl/index.php/konkurs-lady-line.html

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764