logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowe gadżety piwne w Tyskie Store – nowym sklepie online marki Tyskie

  PR 21.10.2021, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

Z Tyskich Browarów Książęcych pochodzi znane w kraju i na świecie piwo. W browarze, który jest kultowym punktem na mapie regionu i miejscem z ponad 400-letnią historią, tradycja łączy się z nowoczesnością i kulturą piwną. Kufle, otwieracze, wafle, zdjęcia, szyldy, magnesy, plakaty, pocztówki, postrzegane wcześniej jako eksponaty muzealne, teraz można mieć w swoim domu, dzięki sklepowi internetowemu z upominkami nawiązującymi do historii Tyskich Browarów Książęcych i marki Tyskie. Pod adresem www.tyskiestore.pl można kupić gadżety, które sprawdzą się w każdym stylowym „Przejściu na Ty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowe-gadzety-piwne-w-tyskie-store-%E2%80%93-nowym-sklepie-online-marki-tyskie,393473,artykul.html

Na stronie Tyskie Store można znaleźć m.in. szkło do piwa, w tym replikę kufla z 1929 r., który powstał z okazji 300-lecia browaru, albo ceramiczny kufel z pokrywką z limitowanej edycji. Historię browaru uwieczniono również na plakatach, blachach, pocztówkach i magnesach w stylu vintage oraz w anglojęzycznej książce o Tyskich Browarach Książęcych. Tyskie pomyślało również o fanach tekstyliów i oferuje koszulki, skarpety, czapki, torby i plecaki. Dla spragnionych stylowych gadżetów przygotowało craftowe nosidło na piwo z tanka, stalowe otwieracze z logo marki i inne unikalne przedmioty.

– Pomysł na sklep online od dawna był w naszych głowach. Otrzymywaliśmy wiele sygnałów, w postaci próśb i sugestii od fanów marki, którzy chcieliby mieć w swoich zbiorach pamiątki i symbole Tyskich Browarów Książęcych. Tyskie chce być blisko ludzi – jest to wpisane w DNA marki, więc zależało nam na spełnieniu tych życzeń. W sklepie można znaleźć bogaty zbiór designerskich gadżetów. A to dopiero początek – będziemy go sukcesywnie rozwijać, będą pojawiać się nowe upominki, więc warto zaglądać do niego regularnie – powiedział Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Większość przedmiotów w Tyskie Store zaprojektowała pochodząca ze Śląska projektantka Matylda Sałajewska, współpracująca z marką Kompanii Piwowarskiej również przy rewitalizacji centrum wycieczkowego w Tyskich Browarach Książęcych. Efekty tej współpracy będzie można zobaczyć za jakiś czas. Zainteresowanych marka zaprasza na swoje kanały social media: Tyskie i Tyskie Browary Książęce.

– Z piwem jesteśmy związani już blisko 400 lat. Cenimy i szanujemy tradycję browarniczą i chcemy dzielić się naszą pasją. Dzięki współpracy z Matyldą, mogliśmy zrobić dobry użytek z naszych piwnych zasobów – dodał Tycjan Lewandowski.

Marka przywiązuje wagę zarówno do regionalnych korzeni, jak i surowców polskiego pochodzenia, dlatego do produkcji upominków wykorzystano materiały pochodzące od krajowych dostawców: polskich hut szkła, producentów tekstyliów i lokalnych rzemieślników.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764