logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowe wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8

  PR 18.11.2021, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie również w formie audiobooka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowe-wnetrza-w-jednej-publikacji---premiera-homebook-design-vol.-8,393812,artykul.html

Album Homebook Design vol. 8 to jedyny w swoim rodzaju zbiór wyselekcjonowanych wnętrz, które w tym wydaniu łączy idea funkcjonalności. Na kartach książki znalazło się 30 projektów domów, apartamentów i mieszkań, udowadniających, że estetyka i wygoda idą ze sobą w parze.

Komfort na pierwszym planie

Punktem wyjścia dla twórców albumu stała się refleksja nad zmianami w sferze stylu życia, które przyniosła pandemia. Czas spędzany w czterech ścianach zaowocował narodzinami definicji domu, rozszerzonej o zupełnie nowe obszary, łącząc w jednym pojęciu nieskończoną liczbę ról. Wśród nich znalazły się nie tylko przestrzeń nauki i pracy zdalnej, ale również – co trudniejsze w realizacji – zamiennik ulubionej restauracji. Przesunięcie akcentu w stronę pragmatyzmu nie spowodowało jednak rezygnacji z kwestii estetycznych.

- Wspólnym mianownikiem wszystkich definicji funkcjonalności pozostaje uczynienie życiowej przestrzeni jak najbardziej przyjazną codziennej egzystencji. W nowym wydaniu albumu Homebook Design przyglądamy się najpiękniejszym polskim wnętrzom właśnie z tej perspektywy. Na kartach ósmego wydania publikacji nie tylko podważamy ugruntowany konflikt pomiędzy pięknem a wygodą użytkowania, ale i udowadniamy, że tak powszechny zwrot jak „ładne, ale niepraktyczne!” odchodzi do lamusa – mówi Ewelina Saja, redaktorka naczelna albumu Homebook Design.

Funkcjonalność to nie tylko prostota

Nie tylko minimalistyczne wnętrza zasługują na to, by znaleźć się na liście najbardziej komfortowych i funkcjonalnych. Twórcy nowego Homebook Design przekonują, że bez względu na gust i preferencje, stworzenie wnętrza w pełni funkcjonalnego i opowiadającego specyficznym potrzebom jest możliwe.

- W najnowszym wydaniu albumu Homebook Design prezentujemy wnętrza zaprojektowane m.in. z myślą o rodzinach z dziećmi, osobach pracujących zdalnie i poszukujących unikatowych rozwiązań funkcjonalnych, związanych z koniecznością połączenia wielu ról pomieszczeń. We wszystkich tych przypadkach kluczowy okazał się właśnie komfort. W ten sposób chcieliśmy podkreślić inkluzywność designu, przekonując, że absolutnie każdy – bez względu na styl życia i możliwości – zasługuje na to, by mieszkać pięknie, zgodnie z własnymi potrzebami i poczuciem estetyki – kontynuuje Ewelina Saja.

Wychodząc naprzeciw idei dostępności i inkluzywności designu, autorzy albumu przygotowują również jego wersję audio, dedykowaną osobom niewidomym i niedowidzącym. Publikacja będzie dostępna bezpłatnie na stronie internetowej nowego wydania.

Tegorocznej edycji Homebook Design patronują: Elle Decoration, Label Magazine, Czas na Wnętrze, WhiteMAD, Wp.pl, Magazif.com oraz PLN Design.

Nowy album jest dostępny w salonach Empik oraz na stronie sprzedaży www.homebookdesign.pl od 15 listopada.

Źródło: Homebook.pl

www.homebook.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i...
More Bananas: Trendy i podsumowania
„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.
Nowy numer Gazety PIAP 21/2022 już na rynku
Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu.
„Holiday Trends Report” - co czeka commerce nie tylko w grudniu?
Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester - grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym...
Jak co roku z okazji Świąt przygotowaliśmy dla Was paczkę! Paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z 2021 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764