logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowy kubek: Wyniki konkursu firmy Maxim

  PR 12.03.2017, przeczytano 1117 razy

Ideą konkursu było stworzenie kolekcji artystycznych nadruków na kubki. Obrady Komisji Konkursowej odbyły się 10.02.2017 roku w siedzibie firmy MAXIM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowy-kubek%3A-wyniki-konkursu-firmy-maxim,31764,artykul.html

Na konkurs wpłynęło prawie 150 zgłoszeń konkursowych. Nadesłane prace były nie tylko liczne ale i różnorodne w podejściu do zaproponowanych tematów. Dlatego też zadanie Komisji Konkursowej okazało się niezwykle trudne. W trakcie oceny Komisja zwróciła uwagę na wysoki poziom artystyczny zgłoszeń. Zaskoczeniem były także oryginalne, interesujące i kreatywne interpretacje tematów zaprezentowane przez wielu uczestników Konkursu.

Ostatecznie, po długich dyskusjach i naradach, decyzją Komisji konkursowej przyznane zostały następujące nagrody regulaminowe:

I miejsce- Łukasz Dudasz,
Temat: Miasta Świata,

II miejsce- Dominika Wasilewska,
Temat: Miasta Świata,

III miejsce- Ewelina Kuczera,

Temat: Miasta Świata,

IV miejsce- Edyta Grabałowska,
Temat: Rower,

V miejsce- Dagmara Dąbkowska,

Temat: Miasta Świata,

VI miejsce- Dawid Sternal
Temat: Miasta Świata,

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Wyjątkowy kubek: Wyniki konkursu firmy Maxim

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764