logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowy Prezent: Co-branding i współpraca z centrami handlowymi

  PR 04.03.2019, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

Wystawa zdjęć z motocyklowej podróży po Himalajach, którą można zobaczyć w łódzkim centrum Sukcesja to jeden z przykładów działań, jakie marka Wyjątkowy Prezent podejmuje we współpracy z obiektami, w których mieszczą się jej sklepy. W roku 2018 wystawa objechała kilkanaście miast na terenie całej Polski, a firma angażowała się w szereg aktywności, które wzbogacały ofertę centrów handlowych. Ubiegły rok to także co-brandingowe działania z takimi markami jak Coca-Cola czy Braun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowy-prezent%3A-co-branding-i-wspolpraca-z-centrami-handlowymi,381485,artykul.html

Silna konkurencja w handlu sprawia, że centra i galerie handlowe, a nawet mniejsze sklepy muszą nieustannie poszukiwać sposobów na przyciągniecie do siebie klienta. Właściwym kierunkiem okazuje się bliska współpraca z najemcami, zwłaszcza takimi, których działalność niesie ze sobą wartość dodaną dla zarządcy obiektu. Nie bez znaczenia jest tu, zdobywająca coraz większą popularność koncepcja retailtainment, która zakłada łączenie odwiedzin w sklepie z rozrywką, sposobem na spędzanie wolnego czasu.

Kolejka górska w Auchan, Monster Truck przed Promenadą, wystawa w Sukcesji

- Jako firma pomagamy innym spełniać marzenia, a jednocześnie pokazujemy jak spełniamy własne. Na naszej wystawie, którą prezentowały centra handlowe w niemal całej Polsce można zobaczyć niesamowite zdjęcia z wyprawy w Himalaje, ale też kultowy, brytyjski motocykl Royal Enfield produkowany obecnie jedynie w Indiach. Na naszych ekspozycjach pokazywaliśmy także przyciągające uwagę super samochody: Lamborghini Gallardo, Ferrari Italia, a nawet oryginalną gondolę balonu – mówi Michał Kaleta, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w firmie Wyjątkowy Prezent.

Częścią wystawy, którą firma przygotowała w ubiegłym roku z okazji 22 rocznicy obecności Auchan na polskim rynku był Harley-Davidson Iron 883. Na stoiskach Wyjątkowego Prezentu odbywały się konkursy z nagrodami, można było także pojeździć wirtualną kolejką górską. Marka uczestniczyła ponadto, w przyciągających kolejnych gości eventach sportowych. W lecie 2018 roku była m.in. współorganizatorem treningu z ambasadorem Runmageddon na dachu Galerii Północnej w Warszawie. Tuż przed grudniowymi świętami, do odwiedzin w Atrium Promenada zachęcał z kolei jej olbrzymi Monster Truck oraz akcja, w której można było wygrać vouchery Wyjątkowego Prezentu.

Wyjątkowe prezenty stymulują sprzedaż

Potencjał voucherów Wyjątkowego Prezentu dostrzegły największe światowe marki, które wykorzystywały je w swoich działaniach marketingowych. Trwająca w zeszłym roku kampania Coca-Coli #Wowmomenty, jako nagrody oferowała m.in. skok ze spadochronem, jazdę Ferrari, lot balonem czy Flyboard.  Były to „epickie przygody”, które stały się integralną częścią letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. Vouchery na atrakcje Wyjątkowego Prezentu można było wygrać także zimą, w ramach konkursu „Braun. Zwrot Kasy”. Promocja dotyczyła wybranych produktów do golenia i stylizacji Braun, za zakup których można było uzyskać do 200 zł zwrotu i wziąć udział w losowaniu nagród.

- Jesteśmy stale otwarci na współpracę z innymi markami, gdyż wierzymy, że takie działania przynoszą dobre efekty. Poprzez aktywności takie, jak te wspomniane wyżej chcemy przybliżyć klientom naszą ofertę, ale też rozwijać współpracę z centrami handlowymi, w których są nasze sklepy. Kolejne kooperacje zaplanowane są już także na rok 2019. Ich lista nie jest jednak zamknięta, zapraszamy więc do kontaktu zainteresowane sklepy i marki – dodaje Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent.

Źródło: Wyjątkowy Prezent

www.wyjatkowyprezent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764