logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowy Prezent w mundialowym klimacie

  PR 21.06.2018, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Futbolowe mistrzostwa w Rosji to wydarzenie nie tylko dla miłośników sportu, ale i marketerów. Do kibicowania i sportowych emocji, z lepszym lub gorszym skutkiem nawiązuje wiele marek. Jak zauważają eksperci, w mundialowej komunikacji niejednokrotnie brakuje prawdziwych emocji czy spójnej wizji, a łączenie niektórych produktów ze sportowymi skojarzeniami bywa często całkowicie nietrafione. Są jednak przykłady kampanii, które w sportowy klimat potrafią wpisywać się bez wywoływania dysonansu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowy-prezent-w-mundialowym-klimacie,36975,artykul.html

Jedna z nich to Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć – trwający przez całe wakacje konkurs, w którym, podobnie jak kraje biorące udział w mundialu, można typować określone rodzaje aktywności. Organizatorem akcji jest firma Wyjątkowy Prezent, która od ponad 10 lat przekonuje do obdarowywania prezentami w formie emocjonujących przeżyć. Wiele z nich to propozycje sportowe, inne – zapewniające dużą dawkę adrenaliny, jeszcze inne z gatunku romantycznych lub kulinarnych. Wszystkie one mocno oddziałują na zmysły i wzbudzają gorące emocje, nie słabsze od tych sportowych.

- W przypadku Wyjątkowego Prezentu adrenalina obecna jest od początku istnienia firmy. Mając w portfolio takie przeżycia jak jazda wyścigowym samochodem, skoki ze spadochronem czy Flyboard, nawiązanie do mistrzostw świata i odwoływanie się do sportowych emocji było dla nas czymś całkowicie naturalnym. Nie jest to tworzona ad-hoc komunikacja, lecz element przyjętej dawno temu strategii – mówi Małgorzata Dróżdż - specjalista ds. marketingu w firmie Wyjątkowy Prezent.

Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć zostały podzielone na 9 etapów. W każdym z nich, przez 10 dni rywalizować będą ze sobą atrakcje z rozmaitych kategorii. Pierwsza z nich to przeżycia w powietrzu, kolejne - przeżycia za kierownicą, wodne, aktywne i sportowe, rozrywkowe, romantyczne, relaksujące i kulinarne. W ostatnim, finałowym etapie wyłonieni zostaną zwycięzcy. Nagrodą główną konkursu jest realizacja zwycięskiej atrakcji dla głosującego i czwórki przyjaciół. Dodatkowo na każdym z etapów mistrzostw można wygrać karty podarunkowe o wartości 200 zł.

Kampania Wyjątkowego prezentu komunikowana jest poprzez profil marki na Facebooku, specjalnie stworzoną landing page: www.wyjatkowyprezent.pl/mistrzostwaprzezyc oraz w niemal 50 sklepach w galeriach handlowych na terenie całej Polski.

Źródło: Wyjątkowy Prezent

www.wyjatkowyprezent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764