logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowy strój Manchesteru City z okazji Chińskiego Nowego Roku

  PR 10.01.2023, przeczytano 686 razy
ilustracja

PUMA i Manchester City prezentują kolekcję Chinese New Year. W jej skład wchodzą limitowane koszulki, kurtki, spodnie dresowe i t-shirty, które swoim wyglądem nawiązują zarówno do historii klubu, chińskiej kultury, jak i nadchodzącego roku królika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowy-stroj-manchesteru-city-z-okazji-chinskiego-nowego-roku,398588,artykul.html

Na koszulce znajduje się nadruk inspirowany księżycem, a także złote detale, które nawiązują do misji chińskiego łazika księżycowego Jade Rabbit w 2013 roku. Trykot w kolorach: Blazing Blue i Matte PUMA Gold posiada również unikalny wzór łączący logo Manchesteru City z królikami.

Kolekcja Chinese New Year jest wyrazem uznania dla fanów Manchesteru City mieszkających w Chinach. Najnowszy komplet sprawi, że będą mogli wspierać The Citizens z daleka w dniu meczowym, a także każdego dnia po zakończeniu obchodów.

Wyjątkowe koszulki są już dostępne w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w sklepie City na Etihad Stadium, na stronie mancity.com/shop oraz u wybranych partnerów handlowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764