logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022

  PR 23.07.2021, przeczytano 202 razy
ilustracja

PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjazdowe-stroje-borussii-dortmund-na-sezon-2021-2022,392381,artykul.html

Nordstadtliga to liga ulicznej piłki nożnej w północnej części Dortmundu, która ma na celu wspierać dzieci i młodzież z różnych środowisk etnicznych, religijnych i kulturowych oraz integrować je ze strukturami społecznymi poprzez sport. Członkowie Nordstadtliga otrzymali nową koszulkę BVB i produkty PUMA podczas specjalnej prezentacji w ramach całorocznej ligi piłki ulicznej.

Nowa koszulka wyjazdowa BVB łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL. Zapewnia bezkompromisowe dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując zawodnika w stałym komforcie.

Stroje wyjazdowe Borussii Dortmund są już dostępne na stronie PUMA.com, w sklepie internetowym BVB oraz u wybranych partnerów handlowych.

Źródło: PUMA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764