logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022

  PR 29.07.2021, przeczytano 873 razy
ilustracja

PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która wykorzystuje piłkę nożną do podnoszenia świadomości i dostępu do wody pitnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjazdowe-stroje-manchesteru-city-na-sezon-2021-2022,392444,artykul.html

Jedna na trzy osoby na świecie nie ma dostępu do wody zdatnej do spożycia. Wyzwanie jest duże, dlatego PUMA nawiązała współpracę z Cityzens Giving oraz oficjalnym partnerem klubu w zakresie technologii wodnych - Xylem. Firmy będą wspólnie realizować innowacyjny globalny program, łączący piłkarską edukację na temat wody, warunków sanitarnych i higieny oraz dostępu do wody.

Ambitnym celem inicjatywy jest dotarcie do ponad 10 000 młodych osób na trzech kontynentach, skupiając się na miastach takich jak: Manchester, São Paolo, Buenos Aires i Bombaj. Program rozpoczął się od stworzenia wieży czystej wody w Bombaju, która zapewni bezpieczne i długoterminowe dostawy wody pitnej dla 1800 osób dziennie.

Tom Pitchon, Director of City Football Foundation powiedział: - Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać stroje wyjazdowe do podnoszenia świadomości problemów związanych z dostępem do wody na całym świecie. Upełnomocnienie naszej globalnej sieci Młodych Liderów do wykorzystania piłki nożnej jako platformy do rozwiązywania problemów społecznych jest podstawą działalności Cityzens Giving, a praca, którą rozpoczynamy z naszymi partnerami PUMA i Xylem pomoże poprawić życie tysięcy ludzi na całym świecie. Stroje wyjazdowe są wyrazem tego, co reprezentuje nasz klub i jesteśmy zachwyceni, że w tym sezonie koszulka zostanie wykorzystana do podkreślenia istotnej kwestii, jaką jest dostęp do czystej wody.

Na nowej, rzucającej się w oczy koszulce pojawiają się kropelki wody, podkreślające program dostępu do wody i Cityzens Giving. Herb klubu, logotypy PUMA, a także sponsorów Etihad i Nexen mają opalizujące kolory, przypominające efekt światła przebijającego się przez krople wody.

Stroje wyjazdowe Manchesteru City 2021/2022

Oprócz zwiększenia dostępu do czystej wody w społecznościach, PUMA zmniejsza ilość odpadów wodnych i zużycie wody podczas produkcji strojów wyjazdowych. Firma wykorzystała innowacyjny proces produkcji Dope Dye, aby drastycznie zmniejszyć ilość wody i barwników zużywanych podczas produkcji.

- Współpracujemy z Manchesterem City i jego partnerami, aby wspierać społeczności i nadal zwiększać poziom zrównoważonego rozwoju - powiedział Heiko Desens, Global Creative Director and Innovation w PUMA. - Wraz ze wspieraniem programów bezpiecznej wody, wykorzystaliśmy innowacyjny proces produkcji Dope Dye, aby znacznie zmniejszyć poziom zużycia wody w porównaniu do tradycyjnych sposobów barwienia materiałów. Proces Dope Dye umożliwia nam barwienie surowców przed ich dzierganiem na materiał włókienniczy, co pozwala pominąć wodochłonny proces barwienia przędzy lub dzianiny. Dodatkową zaletą tej metody jest poprawa trwałości kolorów poprzez zmniejszenie blaknięcia kolorów po praniu lub ekspozycji na światło, co jest ważne w przypadku produktów o wysokiej wydajności.

Nowa koszulka wyjazdowa The Citizens łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić bezkompromisowe dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując sportowców w stałym komforcie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764