logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie 1000 sztuk edukacyjnej gry planszowej oraz 6000 sztuk edukacyjnej bajki dla dzieci w ramach projektu "Mamy rady na odpady - kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego".

Oferta ważna do:31.08.2022 godz. 11:30
Odsłon: 147

Wykonanie 1000 sztuk edukacyjnej gry planszowej oraz 6000 sztuk edukacyjnej bajki dla dzieci w ramach projektu "Mamy rady na odpady - kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie 1000 sztuk edukacyjnej gry planszowej oraz 6000 sztuk edukacyjnej bajki dla dzieci w ramach projektu "Mamy rady na odpady - kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4f34f1c-22be-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 wykonanie edukacyjnej gry planszowej

1.3.42 wykonanie edukacyjnej bajki dla dzieci - publikacja książkowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Mamy rady na odpady” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443" target="" rel="external nofollow">https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443" target="" rel="external nofollow">https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl
2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.
3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: Nazwa zamówienia: Wykonanie 1000 sztuk edukacyjnej gry planszowej oraz 6000 sztuk edukacyjnej bajki dla dzieci w ramach projektu "Mamy rady na odpady - kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego" w podziale na dwie części: I część - Wykonanie 1 000 szt. edukacyjnej gry planszowej, II część - Wykonanie 6 000 szt. edukacyjnej bajki dla dzieci Nr zamówienia: ZP.271.1.88.2022.RM
5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
1) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a
ustawy z 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 346);
2) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2
ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz.
332).
8. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
9. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml.zip., .rar,.txt.
10. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza
32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338;
2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. 8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
25.2 nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
25.3 Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
25.4 Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
25.5 W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.88.2022.RM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
Opracowanie merytoryczne i graficzne (zdjęcia, ilustracje, treść) gry planszowej zgodnej z uzgodnioną przez Wykonawcę i Zamawiającego koncepcją gry planszowej oraz wykonanie i dostawę 1 000 szt. edukacyjnej gry planszowej zgodnie z poniższą specyfikacją:
 format, plansza kartonowa ok. 44 x 33 cm składana na pół; gramatura min.270;
 gra powinna zawierać: pionki, kostkę oraz/ karty funkcyjne z zadaniami;
 pakowana pojedynczo w opakowanie kartonowe o gramaturze min. 270 g;
 grupa docelowa, dzieci: 8+;
 znakowanie niezbędnymi logotypami;
 instrukcja;
 tematyka gry to prawidłowa segregacja odpadów;
 przedstawienie ogólnych zasad oraz wstępnej koncepcji gry.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37524200-9 - Gry planszowe

37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Całkowita cena brutto [zł]

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 pkt
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert;
- Cof – cena badanej oferty.

2.Skrócenie terminu opracowania i przekazania koncepcji gry planszowej [dni]

maksymalny pożądany termin Zamawiającego na opracowanie i przekazanie do sprawdzenia Zamawiającemu koncepcji gry planszowej wynosi nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca będzie miał możliwość skrócenia terminu o którym mowa wyżej wynoszącego 14 dni według poniższego zestawienia
- brak skrócenia terminu opracowania koncepcji gry planszowej - 0 pkt.,
- skrócenie terminu opracowania koncepcji gry planszowej o 3 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt.,
- skrócenie terminu opracowania koncepcji gry planszowej o 7 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt.,
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty skrócenia terminu opracowania koncepcji gry planszowej, Zamawiający uzna, iż zaproponowany został maksymalny termin opracowania koncepcji gry planszowej określony w SWZ tj. 14 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów

3.Skrócenie terminu przygotowania i dostawy gier planszowych [dni]

maksymalny pożądany termin Zamawiającego na przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego gier planszowych w jakości, ilości i w sposób zgodny z postanowieniami wynikającymi z projektowanych postanowień umownych oraz opisu przedmiotu zamówienia wynosi nie dłużej niż 69 dni kalendarzowych od dnia akceptacji koncepcji gry planszowej. W ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca będzie miał możliwość skrócenia terminu o którym mowa wyżej wynoszącego 69 dni według poniższego zestawienia
- brak skrócenia terminu dostawy gier planszowych - 0 pkt.,
- skrócenie terminu dostawy gier planszowych o 5 dni od dnia akceptacji koncepcji gry planszowej - 10 pkt.,
- skrócenie terminu dostawy gier planszowych o 10 dni od dnia akceptacji koncepcji gry planszowej - 20 pkt.,
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty skrócenia terminu dostawy gier planszowych, Zamawiający uzna, iż zaproponowany został maksymalny termin dostawy gier planszowych w SWZ tj. 69 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu opracowania i przekazania koncepcji gry planszowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu przygotowania i dostawy gier planszowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
Opracowanie merytoryczne i graficzne (zdjęcia, ilustracje, treść), zgodnej z uzgodnioną przez Wykonawcę i Zamawiającego koncepcją bajek dla dzieci, skład do druku, wydrukowanie i dostawa 6000 szt. edukacyjnej bajki dla dzieci, zgodnie z poniższą specyfikacją:
 ilość stron 16 + okładka;
 pełen kolor;
 papier: okładka kreda błysk 300g/m² pokryta folią błysk;
 środek papier kreda mat o gramaturze min.160 g/m²;
 format 21 x 21 cm;
 łączenie za pomocą dwóch zszywek zeszytowych;
 wersja elektroniczna do umieszczenia na stronach internetowych;
 grupa docelowa 6-10 lat;
 znakowanie odpowiednimi logotypami;
 treść bajki dotyczyć powinna spalania śmieci w gospodarstwach domowych oraz porzucania odpadów w lasach i nielegalnych miejscach składowania;
 przedstawienie wstępnej koncepcji bajki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Całkowita cena brutto [zł]

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 pkt
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert;
- Cof – cena badanej oferty.

2.Skrócenie terminu opracowania i przekazania koncepcji bajki dla dzieci [dni]

maksymalny pożądany termin Zamawiającego na opracowanie i przekazanie do sprawdzenia Zamawiającemu koncepcji bajki dla dzieci wynosi nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca będzie miał możliwość skrócenia terminu o którym mowa wyżej wynoszącego 14 dni według poniższego zestawienia
- brak skrócenia terminu opracowania koncepcji bajki dla dzieci - 0 pkt.,
- skrócenie terminu opracowania koncepcji bajki dla dzieci o 3 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt.,
- skrócenie terminu opracowania koncepcji bajki dla dzieci o 7 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt.,
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty skrócenia terminu opracowania bajki dla dzieci Zamawiający uzna, iż zaproponowany został maksymalny termin opracowania koncepcji bajki dla dzieci określony w SWZ tj. 14 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

3. Skrócenie terminu przygotowania i dostawy bajek dla dzieci [dni]

maksymalny pożądany termin Zamawiającego na przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego bajek dla dzieci w jakości, ilości i w sposób zgodny z postanowieniami wynikającymi z projektowanych postanowień umownych oraz opisu przedmiotu zamówienia wynosi nie dłużej niż 69 dni kalendarzowych od dnia akceptacji koncepcji bajek dla dzieci. W ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca będzie miał możliwość skrócenia terminu o którym mowa wyżej wynoszącego 69 dni według poniższego zestawienia
- brak skrócenia terminu dostawy bajek dla dzieci - 0 pkt.,
- skrócenie terminu dostawy bajek dla dzieci o 5 dni od dnia akceptacji koncepcji bajek dla dzieci - 10 pkt.,
- skrócenie terminu dostawy bajek dla dzieci o 10 dni od dnia akceptacji koncepcji bajek dla dzieci - 20 pkt.,
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty skrócenia terminu dostawy bajek dla dzieci, Zamawiający uzna, iż zaproponowany został maksymalny termin dostawy bajek dla dzieci w SWZ tj. 69 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu opracowania i przekazania koncepcji bajki dla dzieci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu przygotowania i dostawy bajek dla dzieci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa.
I część - Wykonanie 1 000 szt. edukacyjnej gry planszowej
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
minimum jedną usługę, obejmującą swoim zakresem opracowanie merytoryczne i graficzne wraz z dostawą min. 500 szt. edukacyjnych gier planszowych.

II część - Wykonanie 6 000 szt. edukacyjnej bajki dla dzieci
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
minimum jedną usługę, obejmującą swoim zakresem opracowanie merytoryczne i graficzne wraz z dostawą min. 1000 bajek edukacyjnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2. W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - w zakresie niezbędnym do wykazania warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określone zostały w PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 11:45
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy.

2. Ze względu na ograniczoną ilość znaków podaje się, iż pełna nazwa zamówienia to:
"Wykonanie 1000 sztuk edukacyjnej gry planszowej oraz 6000 sztuk edukacyjnej bajki dla dzieci w ramach projektu "Mamy rady na odpady - kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego" w podziale na dwie części:
I część - Wykonanie 1 000 szt. edukacyjnej gry planszowej
II część - Wykonanie 6 000 szt. edukacyjnej bajki dla dzieci"

3. Dotyczy części I i II zamówienia:
Na całość wykonania przedmiotu zamówienia składają się terminy cząstkowe:
Terminy cząstkowe określone w § 2 ust. 2 pkt 1 i 5 projektowanych postanowień umowy tj.
- termin opracowania i przekazania do sprawdzenia koncepcji gry planszowej / bajki dla dzieci (w zależności od części zamówienia)
- termin przygotowania i dostawy do siedziby Zamawiającego gier planszowych/bajek dla dzieci (w zależności od części zamówienia)
stanowią kryteria oceny ofert i ich ostateczna długość wpisana do umowy - uzależniona będzie od terminu wskazanego w formularzu ofertowym
W związku z powyższym termin realizacji całości przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu.
Pozostałe terminy cząstkowe podane w pkt 3.3 i 3.4 SWZ nie podlegają zmianom (ocenie) i wynoszą 7 dni.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wykonanie-1000-sztuk-edukacyjnej-gry-planszowej-oraz-6000-sztuk-edukacyjnej-bajki-dla-dzieci-w-ramach-projektu-_mamy-rady-na-odpady---kampania-edukacyjna-na-terenie-wojewodztwa-opolskiego_.%2C-kedzierzyn-kozle,87645,ogloszenie.html

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Kędzierzyn-Koźle - więcej ofert

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764