logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Górno: WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUK PORADNIKA DLA OPIEKUNA PACJENTA Z ZESPOŁEM DEMENTYWNYM

07.10.2015
Oferta ważna do:14.10.2015 godz. 12:00
Odsłon: 294

Numer ogłoszenia: 146151 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie , ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 17 772 88 95, faks 17 772 89 68.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUK PORADNIKA DLA OPIEKUNA PACJENTA Z ZESPOŁEM DEMENTYWNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUK PORADNIKA DLA OPIEKUNA PACJENTA Z ZESPOŁEM DEMENTYWNYM 3.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne oraz wydruk: PORADNIKA DLA OPIEKUNA PACJENTA Z ZESPOŁEM DEMENTYWNYM w podwójnej wersji językowej: polskiej i angielskiej w ilości 7 000 szt., w ramach projektu pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w górnie wraz z infrastrukturą. Projekt ten finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 3.3. Zakres prac jakie należy wykonać w ramach powyższego zadnia: 1) PORADNIK DLA OPIEKUNA PACJENTA Z ZESPOŁEM DEMENTYWNYM a) Prace projektowe/graficzne poradnika obejmują: - opracowanie projektu graficznego całego poradnika w pełnym kolorze, - skład i łamanie dostarczonych tekstów w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, przy czym zamawiający dostarcza wyłącznie tekst poradnika w języku polskim, tłumaczenie tekstu poradnika na angielską wersję językową leży po stronie wykonawcy, - korektę wydawniczą, wykonawca odpowiada za poprawność tekstu pod względem gramatycznym, stylistycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym itd., za zgodność korekty z podstawą. - wykonawca projektuje i opracowuje poradnik współpracując z autorami poradnika, zamawiający zastrzega sobie na poszczególnych etapach projektowania możliwość bezpośredniej współpracy grafika z autorami poradnika; - zamawiający dostarcza wyłącznie teksty, pozostałe elementy grafiki dostarcza wykonawca; - poradnik składa się z 5 części a każda część powinna zawierać ilustracje/rysunki w liczbie: a. pierwsza - ok. 9 do 10 b. druga - ok. 1 do 2 c. trzecia - ok. 8 do 9 d. czwarta - ok. 8 do 9 e. piąta - ok. 5 do 6 b) Parametry druku: - format: B5 (wys. 250 x szer. 176 mm) - objętość 100 stron (+/-8) oraz 4 strony okładki - druk 4+4 - środek: papier kreda 200-250g, druk 4+4 + lak. Offsetowy + lakier UV wybiórczo 1+1 - okładka: kreda 350g, druk 4+4, folia matowa 1+0, lak. off 0+1 + lakier UV wybiórczo 1+0 - oprawa klejowa (grzbiet utwardzany) - ilość: 7 000 szt. 3.4. Projekt poradnika wykonany przez Wykonawcę musi być zgodny z wytycznymi w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawierają: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej wraz z Wymogami dotyczącymi informacji i promocji aktualny dokument w wersji elektronicznej dostępny pod adresem www.eog.gov.pl w zakładce (Dokumenty/Informacja i promocja) oraz pozostałe dostępne tam materiały tj. Wymogi dotyczące informacji i promocji (załącznik nr 4 do Regulacji), Logotypy, Wzory materiałów informacyjno-promocyjnych. 3.5. Tekst poradnika wraz z uproszczonym opisem ilustracji oraz wskazaną przez zamawiającego pozycją ich umiejscowienia, wskazaniem koloru tła wybranych stron, zawierającym schemat rozkładu tekstu i grafiki na poszczególnych stornach poradnika itp. zawiera załącznik nr 9 do siwz. 3.6. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Wartością zamówienia zgodnie z art. 32 ust 4 ustawy Pzp jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje) co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem opracowanie graficzne, skład, przygotowanie do druku, wydruk i dostawę poradnika lub innego utworu literackiego o podobnym charakterze (zbliżonych parametrami do przedmiotu zamówienia obejmujących minimum 30 stron), o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 40.000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisko: Grafik komputerowy posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowania projektów graficznych oraz składu DTP; Edytor/korektor/redaktor posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie korekty, redakcji i adjustacji tekstów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca ma obowiązek wskazać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7.1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 7.2.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie. 7.3.Dokumenty dotyczące sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 99
2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia względem założeń pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą - finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wykonanie-projektu-graficznego-oraz-wydruk-poradnika-dla-opiekuna-pacjenta-z-zespolem-dementywnym%2C-gorno,61239,ogloszenie.html

http://przetargi.gorno.eu/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Górno - więcej ofert

  • Górno: Dam pracę (0)

  • Górno: Szukam pracy (0)

  • Górno: Sprzedam (0)

  • Górno: Kupię (0)

  • Górno: Dam zlecenie (0)

  • Górno: Przyjmę zlecenie (0)

  • Górno: Różności (0)

  • Górno: Oferty Last minute (0)

  • Górno: Zamówienia publiczne (1)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764