logo
WIADOMOŚCI

Wykonawca disco polo Zenon Martyniuk „ulubieńcem widzów” TVP2

redakcja  PR 01.01.2017, przeczytano 408 razy

Najwięcej widzów, w rekordowych chwilach nawet 5 milionów, obejrzało koncert TVP2 w zimowej stolicy Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wykonawca-disco-polo-zenon-martyniuk-_ulubiencem-widzow_-tvp2,30979,artykul.html

Noc sylwestrową 2016/17 spędziło przed odbiornikami telewizyjnymi 13 mln Polaków. Najwięcej z nich przyjęło zaproszenie TVP2 i Zakopanego, by wspólnie z blisko 50-tysięczną publicznością zgromadzoną na Dolnej Równi Krupowej powitać Nowy Rok.

Wielki zakopiański koncert sylwestrowy obejrzało w Dwójce średnio 3,5 mln widzów, przy udziałach 27 proc. (gr. 4+)!. Były jednak chwile, gdy widownia sięgała aż 5 milionów! Należały one do ulubieńca widzów, Zenona Martyniuka, który dosłownie każdym swym występem – zarówno solowym, jak i w brawurowym duecie z Marylą Rodowicz – wywoływał szalony aplauz publiczności. Także o północy widownia TVP2 szybowała w górę - toast noworoczny spełniło z Dwójką 4,2 mln widzów, najwięcej spośród wszystkich stacji w Polsce.

Miarą sukcesu Telewizji Polskiej są jednak nie tylko liczby, lecz także widoczny entuzjazm i radość widzów, którzy najwyraźniej docenili kreatywność, zaangażowanie wykonawców i wysiłek organizatorów. Przypomnijmy, że scenografię i reżyserię światła oraz reżyserię całego widowiska TVP2 oddała w ręce najbardziej doświadczonych specjalistów, którzy od lat współpracują z Telewizją Polską przy największych eventach. Byli nimi: Jorgos Stylianou - scenografia, Adam Tyszka - reżyseria światła i Konrad Smuga – reżyseria telewizyjna. Imponująca konstrukcja zakopiańskiej sceny sylwestrowej była większa od zeszłorocznej o ponad 10 metrów i miała ponad 60 metrów szerokości i 50 metrów głębokości. Do budowy sceny wykorzystano 11 tirów, każdy po 25 ton rurek do konstrukcji. Na zakopiańskiej scenie wystąpiło 34 artystów, którzy wykonali ok. 80 utworów, wśród nich – oprócz Maryli Rodowicz i Zenona Martyniuka – takie gwiazdy jak m.in. Halina Frąckowiak, Edyta Górniak, Stefano Terrazzino, Margaret, Doda, Boney M, Dr. Alban, Loona, Staszek Karpiel-Bułecka, Halina Mlynkova czy Cugowscy.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

Buńczucznie.
Widać, że tekst przygotowany przez propagandzistę z pasją a nawet entuzjazmem.

avatar użytkownika
redakcja, 02.01.2017

Disco-polo wstaje z kolan, a Ty nie możesz nic na to poradzić.   

brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

Czas zaradzi.
Jeszcze tylko 3 lata* i będzie po wszystkim.


* - o ile oczywiście nie nastąpi zmiana ordynacji wyborczej znoszącej wybory.  

avatar użytkownika
redakcja, 02.01.2017

Jeszcze w sierpniu, w wywiadzie dla serwisu wirtualnemedia.pl Joanna Klimek, szefowa programowa Telewizji Polskiej zapewniała, że telewizyjna Dwójka ma być "programem skierowanym do bardziej wymagających grup odbiorców, promującym aspiracje i udział w wysokiej kulturze i ambitniejszej rozrywce."

Obecnie na stronach TVP2 w zakładce "o antenie" znajdujemy jedynie adres korespondencyjny.   

brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

A dzisiaj poleciał dyrektor TVP Kraków.
Ponoć był za mało postępowy.  

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone