logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań - najnowsza kampania marki Wyborowa

  PR 07.09.2022, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Nie potrzebujesz miliona followersów, lansiarskich ciuchów i drogich samochodów, żeby dobrze się bawić. Wystarczy, że wrzucisz na luz i postawisz na proste rozwiązania, żeby poczuć się swobodnie - marka Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wylacz-spine%2C-wlacz-tryb-spotkan---najnowsza-kampania-marki-wyborowa,397124,artykul.html

- Na co nam sztywny dress code kiedy w dresach luźniej - w najnowszej kampanii Wyborowej zobaczymy prawdziwy manifest spontaniczności i naturalności. W kontrze do wystylizowanych imprez, sztucznych uśmiechów i pozowanych zdjęć poprawionych w Photoshopie. Wyborowa zaprasza wszystkich na imprezy bez filtra. Na spontanicznych domówkach Wyborowej każdy jest mile widziany.

W działania zaangażowano znanych twórców - Margaret i White’a 2115, którzy wniosą do kampanii naturalny vibe i spontaniczność.

Wyborowa wyłączy spinę nie tylko na domówkach i na imprezach klubowych. Każdy powód jest dobry, jeśli czujesz się w nim swobodnie i naturalnie. Wspólne granie w planszówki, wyjście do pubu albo chillowanie z drinkiem przy zachodzie słońca na plaży - nie musisz podążać za modą, postaw na spontan.

W kampanii zobaczymy materiały, które w reportażowym stylu przeniosą fanów marki w świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób. Kluczem do udanej zabawy jest rożnorodność. Bez oceniania, bez nadęcia i bez filtra. Ekipa Wyborowej nie wyklucza nikogo – w kreacjach spinę wyłączą wszyscy, bez względu na wiek, rozmiar ciuchów, zamiłowanie do tatuaży i piercingu, niepełnosprawność czy pochodzenie. Zawsze na własnych zasadach.

Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R, a za produkcję video Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764