logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań - najnowsza kampania marki Wyborowa

  PR 07.09.2022, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Nie potrzebujesz miliona followersów, lansiarskich ciuchów i drogich samochodów, żeby dobrze się bawić. Wystarczy, że wrzucisz na luz i postawisz na proste rozwiązania, żeby poczuć się swobodnie - marka Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wylacz-spine%2C-wlacz-tryb-spotkan---najnowsza-kampania-marki-wyborowa,397124,artykul.html

- Na co nam sztywny dress code kiedy w dresach luźniej - w najnowszej kampanii Wyborowej zobaczymy prawdziwy manifest spontaniczności i naturalności. W kontrze do wystylizowanych imprez, sztucznych uśmiechów i pozowanych zdjęć poprawionych w Photoshopie. Wyborowa zaprasza wszystkich na imprezy bez filtra. Na spontanicznych domówkach Wyborowej każdy jest mile widziany.

W działania zaangażowano znanych twórców - Margaret i White’a 2115, którzy wniosą do kampanii naturalny vibe i spontaniczność.

Wyborowa wyłączy spinę nie tylko na domówkach i na imprezach klubowych. Każdy powód jest dobry, jeśli czujesz się w nim swobodnie i naturalnie. Wspólne granie w planszówki, wyjście do pubu albo chillowanie z drinkiem przy zachodzie słońca na plaży - nie musisz podążać za modą, postaw na spontan.

W kampanii zobaczymy materiały, które w reportażowym stylu przeniosą fanów marki w świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób. Kluczem do udanej zabawy jest rożnorodność. Bez oceniania, bez nadęcia i bez filtra. Ekipa Wyborowej nie wyklucza nikogo – w kreacjach spinę wyłączą wszyscy, bez względu na wiek, rozmiar ciuchów, zamiłowanie do tatuaży i piercingu, niepełnosprawność czy pochodzenie. Zawsze na własnych zasadach.

Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R, a za produkcję video Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764