logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Wymagania wobec oprogramowania obsługującego bank zdjęć

   18.12.2006, przeczytano 9755 razy

Poszukuję programu pomagającego stworzyć internetowy bank zdjęć. Przejrzałam kilka programów do obsługi sklepów internetowych, ale mają dwie wady: za mało produktów w bazie i ceny jednoznacznie przypisane do produktów. Czy istnieje jakiś specjalistyczny program do obsługi banku zdjęć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wymagania-wobec-oprogramowania-obslugujacego-bank-zdjec,4888,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Nie polecam żadnego gotowego (pudełkowego) oprogramowania, które reklamowane jest jako aplikacja obsługująca internetowy bank zdjęć.

Oprogramowanie do tego typu przedsięwzięcia musi posiadać następujące najważniejsze funkcjonalności:

1. system opisywania zdjęć (lub moduł komunikujący się z oprogramowaniem do tego dedykowanym - w tym przypadku musi działać na w trybie hurtowym oraz pojedynczego zdjęcia)
2. wyszukiwarkę sprawnie przeszukującą bazę zdjęć zarówno po słowach-kluczach, grupach słów-kluczy jak i frazach. Wyszukiwarka ta musi działać tak, aby nie przeciążać serwera.
3. system prezentacji miniatur zdjęć na stronie WWW z generatorem znaków wodnych
4. system udostępniania do sprzedaży zdjęć w pełnej rozdzielczości
5. system zarządzania prezentowanymi zdjęciami lub tematami fotograficznymi na stronie głównej serwisu WWW

Takie oprogramowanie, aby spełniało Pani oczekiwanie oraz działało niezawodnie, trzeba zamówić w firmie, która realizowała projekty dla agencji fotograficznych lub banków zdjęć.
Jako przykład oprogramowania wykonanego w 80% dobrze mogę podać Pani stronę agencji fotograficznej www.visavis.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ttt

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Jako przykład oprogramowania wykonanego w 80% dobrze mogę podać Pani stronę..."

Osobiście chętnie przeczytałbym opis tych 20% wykonanych nieprawidłowo...

avatar użytkownika
,

Sugeruję zapoznać się z programem "jalbum"

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764